Державний Ощадбанк пояснив, чому ввів комісію при оплаті комуналки

15 травня 2017, 12:02
Державний Ощадбанк пояснює введення комісії за прийом комунальних платежів необхідністю виходу послуги на собівартість

Про це повідомив голова правління банку Андрій Пишний в інтерв'ю газеті Дзеркало тижня.

"Стаття 53 закону Про банки і банківську діяльність забороняє нам надавати послуги нижче їх собівартості", - сказав Пишний.

Відео дня

За його словами, банк неодноразово порушував норму закону, коли безкоштовно приймав комунальні платежі.

"Ні, закон ми не порушували. Є певна сума, яка нам компенсувалася постачальниками послуг, але через те, що зросли операційні витрати на надання послуг, вона витрат не покриває. Тому ми були змушені ввести найнижчу на ринку комісію в розмірі 3 гривень. До цього моменту ми були єдиним банком у країні, який не стягував плату за обслуговування в касі. Навіть Укрпошта, будучи держструктурою, бере відповідну комісію й навіть її підвищила ", - зазначив він.

Пишний розповів, що банк два місяці тягнув із введенням комісії, чекав закінчення опалювального сезону.

Раніше повідомлялося, що Ощадбанк ввів комісію на оплату комунальних послуг по всій Україні

Показати ще новини
Радіо NV
X