«Та хто в це повірить?» Через скандал із назвою monobank довелося двічі перестрахуватися, виходячи на ринок Польщі

Олег Гороховський, співвласник monobank (Фото:Олександр Медведєв / NV)
Український необанк monobank має суперечку з британським необанком Monzo через схожість назв. Тому, вигадуючи назву для виходу на ринок Польщі, компанії довелося перестрахуватися.
Про це співзасновник monobank Олег Гороховський розповів в інтерв'ю Радіо NV.
Відповідаючи на запитання, чому mono, виходячи на ринок Польщі, вибрав для себе інший неймінг, Гороховський сказав: «Бо у нас зайнятий mono… У нас суперечки з Monzo (британський необанк, заснований у 2015 році). Бо, як не дивно, але ми схожі на Monzo».
«У нас не вистачає однієї літери для їхньої повної назви, і вони були до нас. І їм здається, що ми їх скопіювали. І якимось дивним чином ми маємо схожі шрифти. Перший раз, коли мені це закинули, ми вже стартували, я так подивився, гадаю, ми справді схожі. А ми такого не замовляли. Та хто в це повірить?» — розповів Гороховський.
За його словами, це виявилося чистим випадком. «У нас з mono була ідея, ми хотіли показати, що це єдина карта, єдиний проєкт, ми нічим іншим не займаємося, у нас немає відділень», — пояснив Гороховський.
«Але виявилось, що ми щось скопіювали. А, до речі, що таке Monzo, що таке Revolut — це неіснуючі слова, які просто вигадані для того, щоб жодна інша Monza не прийшла і не сварилася з ними за неймінг. Тому у нас вийшло stereo (для польського ринку, — ред.). stereo зайнято в якійсь розважальній категорії також. Ми зайняли stereo у категорії фінанси та підстрахувалися: stereo by mono. Пред’явити щось stereo by mono дуже важко», — додав він.
Повну текстову версію інтерв'ю з Олегом Гороховським читайте тут.