Заради безпеки. ПриватБанк і Mastercard почнуть ідентифікувати клієнтів за їхньою поведінкою

17 вересня 2019, 12:44

Mastercard і ПриватБанк реалізують проект з поведінкової біометрії, раптові зміни в поведінці допоможуть виявити шахраїв

Mastercard у партнерстві з ПриватБанком реалізує перший в Україні проект верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Відео дня

Проект впроваджують для безпечної аутентифікації, оскільки одного лише пароля вже недостатньо для захисту облікового запису користувача.

«Нове рішення забезпечується NuDetect — платформою прозорої перевірки користувача від NuData, компанія Mastercard. Проект планується реалізувати до кінця 2019 року», — сказано в повідомленні.

Зазначається, що NuDetect дозволить онлайн-банкінгу та мобільному додатку Приват24 перевіряти клієнтів за їх унікальною поведінкою при взаємодії з пристроями або додатками. Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні і поведінкові показники, потім порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому.

«Раптові зміни в очікуваній поведінці, такі як використання пристрою з іншою мовою, введення іншого тексту або занадто швидкий перегляд сторінки — деякі з багатьох потужних індикаторів ризику», — повідомили в компанії.

У Mastercard зазначили, що технологія NuDetect допомагає перевіряти особу клієнтів, використовуючи їх природну поведінку при взаємодії в інтернеті. Технологія забезпечує ненав’язливу безперервну аутентифікацію і не вимагає попередньої реєстрації. Користувачеві не потрібно виконувати будь-які додаткові дії, окрім тих, які він зазвичай робить, використовуючи свій акаунт. Поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу. Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам, стверджують в компанії.

«Пасивна біометрія дозволяє перевірити користувача без будь-яких додаткових зусиль з його боку. Використовуючи машинне навчання, платформа NuDetect створює профайл клієнта, в якому збираються понад 300 його унікальних властивостей. За цими параметрами платформа в режимі реального часу визначає, чи є користувач справжнім клієнтом або шахраєм», — розповіла керівник напрямку digital-продуктів Mastercard в Україні Наталія Кангіна.

Платформа NuDetect була розроблена компанією NuData Security, яку придбав Mastercard у 2017 році. Платформа впроваджена в Північній Америці, Латинській Америці і Європі. У грудні 2018 року, в період активного шопінгу, NuData допомогла рітейлерам виявити понад 1 млрд неправомірних цифрових операцій і зупинити 99% шахрайських атак, заощадивши торговцям в усьому світі понад $500 млн, відзначили в компанії.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк і Visa запустили систему оплати за зображенням особи.

Показати ще новини
Радіо NV
X