АХА визнана страховим брендом №1 в світі
Рейтинг Best Global Brands складається щорічно і є найвпливовішим списком глобальних брендів, в якому оцінюються бренди, а також зміни їх позицій по трьом параметрам: фінансові показники, сила бренду, роль бренду при здійсненні покупки.
У 2016 році АХА 8-й рік поспіль визнана страховим брендом №1 в світі. АХА піднялася за рік ще на 2 позиції вгору (випередивши такі бренди як Porsсhe, Siemens, Gucci, Danonе, Nestle та інші) і зайняла 46 місце в загальному рейтингу, збільшивши вартість бренду на 14% в порівнянні з минулим роком. Сьогодні бренд АХА оцінюється в більше, ніж 10 мільярдів доларів США. Зростання вартості бренду з 2013 року склало 49%.
Крім того, АХА приєдналася до ТОП-3 брендів з сектора фінансових послуг, залишивши позаду багато добре відомих фінансових брендів, в тому числі HSBC і Goldman Sachs.
«Цей день став дуже важливим для нас, адже за таким високим визнанням стоїть велика робота всіх співробітників компанії і довіру наших клієнтів у всьому світі. Бренд АХА для кожного з нас не тільки виконання взятих на себе зобов'язань, наша мета - бути на крок попереду, передбачати потреби наших клієнтів і допомагати їм вирішити їхні проблеми, - поділився Філіп Вотле, Голова Правління СК «АХА Страхування». - Саме ці завдання лежать в основі нового стратегічного бачення АХА - Дати людям можливість жити кращим життям».
Філіп Вотле, Голова Правління СК «АХА Страхування»

Групу АХА і її бренд привели до успіху в рейтингу Interbrand 2016 три великі ініціативи: зміцнення своєї потужної інноваційної екосистеми, призначеної для обслуговування клієнтів; значущі ініціативи з корпоративної відповідальності та сталого розвитку; розширення присутності Групи в Африці і на Близькому Сході.
Екосистема, присвячена інноваціям
Група АХА створила цілу екосистему, присвячену інноваційній діяльності, щоб краще обслуговувати клієнтів і передбачати їх потреби. У цю екосистему входять AXA Lab (детектор інновацій), Kamet (стартап студія), AXA Strategic Ventures (венчурний фонд) та АХА Partners (посередник для бізнес партнерств), які задіяні в весь цикл розробки, від первісної ідеї до збуту продукції.
Внутрішня інноваційна програма Start-in, в якій взяли участь 23 000 співробітників в 2016 році - ще один успіх АХА. Мета програми полягає в тому, щоб використовувати інноваційний потенціал всередині AXA і знайти завтрашні рішення для клієнтів.
Ініціативи для стійкого зростання

22 травня в Женеві Томас Баберл оголосив про припинення інвестування АХА в тютюнову промисловість. Це рішення стало підтвердженням активної боротьби Групи з тютюном, основною світовою загрозою здоров'ю і причиною величезних фінансових витрат для суспільства.
Група також підтвердила свою активну позицію в дослідженнях з визначення ризиків соціально-економічних, кліматичних змін та тих, які впливають на здоров'я, інвестувавши більше ніж € 149 млн в 500 проектів через фонд AXA Research.
Щороку, протягом шести років, співробітники AXA Груп у всьому світі збираються разом, щоб взяти участь в заходах, які націлені на запобігання ризиків. CR Week стала ключовою подією для співробітників Групи і міжнародним еталоном по залученню до соціальних ініціатив.

Розширення присутності Групи в Африці і на Близькому Сході
2016 рік був відзначений посиленням присутності AXA в Африці і на Близькому Сході. Група розширилася в Нігерії та Єгипті, інвестувала € 75 мільйонів в Internet Group в Африці, щоб запропонувати страхові послуги через платформу електронної комерції Jumia.
«АХА в Україні з року в рік активно підтримує всі ініціативи Групи. В рамках програми AXA Hearts ми допомагаємо дітям, які позбавлені опіки батьків. Як новатор, ми розвиваємо інноваційну культуру всередині компанії. В рамках бізнес інкубатора ми надали нашим співробітникам всі необхідні ресурси і можливості для навчання і генерації нових ідей, які зможуть покращити життя нашого клієнта.
Як соціально відповідальний бізнес ми дбаємо про соціум, в якому працюємо - АХА один із найбільших платників податків на страховому ринку України. В останні роки ми виплачуємо понад 100 млн грн податків і зборів щорічно, у нас один з найвищих рівнів податкового навантаження і не тільки в страховому секторі, - додає Філіп Вотле. - Що б ми не робили, в центрі всіх наших новаторських рішень завжди стоїть клієнт і бажання перевищити його очікування».
СК «АХА Страхування» належить АХА Group, представлена на українському страховому ринку з 2007 року. У компанії працює більше 1 000 співробітників і 2 800 агентів по всій Україні. Сьогодні в Україні компанії довіряє більше півмільйона клієнтів.
1-е місце в номінації «Кращий автостраховщик» (за підсумками «Фінансового Оскара. Осінь 2015» газети "Бізнес")
1-е місце в номінації «Корпоративна безпека» (за підсумками «Фінансового Оскара. Осінь 2015» газети "Бізнес")
«Найпрофесійніша страхова компанія» за результатами 2014 року (рейтинг газети «Бізнес», 2015).
У 2015 році СК «АХА Страхування» стала Лідером Національної Премії Insurance TOP у номінації «Автострахування».
«Особистість страхового ринку», 2-е місце було присвоєно голові правління СК «АХА Страхування» Філіпу Вотле (рейтинг газети «Бізнес», 2015).
За результатами 6 місяців 2015 року «АХА Страхування» займає 1-е місце в Україні по збору страхових премій по КАСКО, 1-е місце з обсягом страхових виплат по КАСКО (за даними журналу Insurance TOP). Станом на 30 червня 2015 року обсяг високоліквідних активів складає 1,050 млрд грн.