10 років страхування по-французьки... Політ нормальний

0 коментувати
10 років страхування по-французьки... Політ нормальний
В кінці 2007 р. відблася найбільша на українському страховому ринку угода – світовий лідер у страхуванні, французька АХА Group, купила дві українські компанії – «ВЕСКО» та «Український страховий альянс»

Так на ринку з'явився бренд, який останні 9 років посідає перше місце серед найдорожчих страхових брендів в світі. Сьогодні компанія « АХА Страхування» є лідером ринку, а у великих містах знання бренду досягає 80% серед користувачів страхування. Для команди було важливо вивести бренд АХА на український ринок, де його майже ніхто не знав. Про пройдений шлях, стратегії, трансформацію ринку і плани компанії на майбутнє розповів перший віце-президент СК «АХА Страхування» Андрій Перетяжко.

- Як ви оцінюєте підсумки 10-річної присутності на українському ринку?

Сказати, що всі 10 років – це був політ в безхмарному небі – не можна. Ми пройшли з усією країною злети і падіння, пережили внутрішні та зовнішні кризи і можемо спокійно сказати, що за ці роки ми стали сильною європейською компанією.

Після злиття, крім фінансових інвестицій з боку АХА, компанія отримала доступ до найкращих практик групи. Вже через три роки ми вийшли на перші позиції на ринку за багатьма показниками, стали прибутковою компанією. Зміни торкнулися і каналів продажів, і продуктового ряду, підходів в управлінні бізнесом. Сформувалася сильна, професійна команда і культура АХА. Реалізовані десятки великих проектів. Ми побудували європейське страхування в окремо взятій компанії, яке за якістю управління і сервісу не відрізняється від роботи наших колег у Східній Європі.

- Як змінилися продажі за цей період?

У 2008 році 70% продажів було пов'язано з кредитним страхуванням – автокредити, страхування іпотеки. Зараз ситуація виглядає з точністю до навпаки. Компанія стала мультиканальною, у нас з'явилися нові канали – агентська мережа, брокерський бізнес, контакт-центр, онлайн і великі небанківські партнери.

Завдяки кредитному буму більшість українців вперше зіткнулися зі страхуванням автомобіля і житла. Частота настання ДТП при страхуванні КАСКО – 50%, тому дуже багато на практиці швидко розібралися, як працює ця послуга. Це стало переломним моментом для ринку і для нашої компанії.

Друга еволюція – продуктова лінійка. Компанія стала по-справжньому універсальною, і, крім автострахування та страхування майна, у нас з'явилася експертиза в медичному страхуванні, агрострахування, а в 2013 році була відкрита компанія зі страхування життя. Але як і раніше, основним продуктом в нашому портфелі залишається автоКАСКО, де ми багато років є безумовним лідером з ринковою часткою близько 20%.

- Чи є у вас продукти для нового покоління?

Ми весь час відповідаємо на зміни ринку, які відбуваються в споживчих ууподобаннях. У минулому році у нас було запроваджено страхування девайсів (мобільних телефонів і планшетів), це своєрідне «КАСКО» для нового покоління, у якого смартфон посідає велике місце в житті й часто означає більше, ніж авто для попереднього покоління.

Якість врегулювання за КАСКО – 95% цілком задоволених користувачів

Постійно з'являються нові пропозиції, для розроблення яких ми залучаємо найкращих експертів з різних сфер. У коридорах нашої компанії можна зустріти фахівців різних напрямів, крім актуаріїв і андеррайтерів, – лікарі, агрономи, web-дизайнери, детективи. Ймовірно, наступним напрямом розвитку будуть продукти, пов'язані з кіберризиками та безпекою в інтернеті.

- У чому сьогодні полягає стратегія компанії?

Це дивно, але наша стратегія не змінюється всі 10 років. Спочатку ми поставили собі за мету бути в ТОП-3 компаній і демонструвати стабільне, прибуткове зростання. Стратегія стоїть на 3 китах: якість сервісу, люди, інноваційний підхід у розвитку. За цим стоять конкретні речі та цифри, які можна виміряти і оцінити.

- Що ви вкладаєте в поняття «якість сервісу»?

Коли ми стали контролювати якість врегулювання за КАСКО в 2009 році, то рівень задоволеності клієнтів становив 50%, зараз, за незалежним опитуванням, – 95% цілком задоволених користувачів. Це один з рекордних показників серед більш ніж 50 країн, в яких присутній АХА в світі. Одним з основних проривів стало впровадження телеврегулювання збитків без відвідування офісу компанії.

Розвиток сервісу можна простежити за нашими рекламними кампаніями. У розпал кризи 2009 року ми переконували клієнтів, що платимо, далі – рекламували, що платимо швидко. Потім говорили про те, що наші виплати – це не тільки швидко, але й дуже зручно. Зараз ми просто запитуємо клієнтів: «Що ще ми можемо для вас зробити?». Сьогодні всі відгуки відкриті й автоматично з'являються на нашому сайті, і з кожним коментарем ми працюємо персонально.

- Що АХА в Україні планує запропонувати клієнтам в майбутньому?

Ми постійно працюємо над онлайн-сервісами, починаючи від продажу полісів на сайті і закінчуючи ідеєю повного циклу врегулювання за допомогою смартфона. Також ми розвиваємося в напрямі персоналізації пропозиції, яка залежить від ризику конкретного клієнта. Наприклад, ми першими на ринку запустили страхування КАСКО з використанням телематичного пристрою, який відслідковує стиль водіння і дозволяє хорошим водіям економити більше 30% на вартості КАСКО.

Важливо, щоб всі гравці страхового ринку повернулися обличчям до своїх клієнтів

- Як ви бачите майбутнє українського страхування і АХА?

Ми віримо в український ринок страхування. І не тільки тому, що проникнення страхових послуг сьогодні в 4-5 разів нижче, ніж у наших сусідів – Польщі чи Словаччини. Ми бачимо, що кожен, хто вперше зіткнувся з виплатою страхового відшкодування і залишився задоволений, – повертається в страхову компанію. Важливо, щоб всі гравці страхового ринку повернулися обличчям до своїх клієнтів і повною мірою почали виконувати свої зобов'язання перед ними.

АХА Group завжди готова до довгострокових інвестицій в країнах, де зберігаються хороші перспективи росту ринку, і де локальна компанія здатна демонструвати прибуткове зростання і бути справжнім лідером, якому довіряють сотні тисяч клієнтів.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Фінанси ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: