Покоління Zмін. Як брендам завоювати довіру зумерів

9 грудня 2021, 16:00

Сьогодні міленіали та їхні батьки з покоління Х з подивом озираються на зумерів, які не так давно пішки під стіл ходили. Тепер їм трохи за двадцять, вони займаються full-time блогерством, живуть у форматі фуджитал та задають світові тренди.

Зумери — перше покоління в еволюції людства, яке не переймає досвід у попередніх поколінь, а, навпаки, вчить їх: гнучкості та вмінню виходити за рамки, руйнуванню стереотипів, вмінню відпускати людей і ситуації. Покоління Z, з одного боку, абсолютно по-дорослому безстрашне, а з іншого — усе ще по-дитячому наївне.

Відео дня

Покоління Z — це люди, довіру яких треба завоювати за 15 секунд, а втратити можна за 1 секунду

Незважаючи на те, що наразі зумери не є основним сегментом цільової аудиторії, до прикладу, видавництв, це не звільняє книго-бізнес (та інші бренди, не тільки книжкової ніші) від обов’язку вже сьогодні будувати комунікаційні мостики із читачами-зумерами, які читатимуть нас вже завтра. Нещодавно ми презентували книгу «Покоління Z. Як бренди формують довіру», саме присвячену тому, як успішним компаніям, різноманітним торговим маркам та великим мережам орієнтуватися на потреби зумерів. Для себе я почерпнула звідти чимало інформативного контенту, оскільки у нашому видавництві все більшає співробітників з цього покоління, і важливо залишатися з ними на одній хвилі. Так само, як і з зумером-читачем.

Покоління Z — це люди, довіру яких треба завоювати за 15 секунд, а втратити можна за 1 секунду. Вони чутливі до фальші та брехні, тонко відчувають погану рекламу та коли їм відверто нав’язують продукт. На них не можна перти танком. Вони цінують персоналізованість та практичність продукту, а ще їх важко чимось направду здивувати.

Працюючи із Z-аудиторією, брендам, бізнесам, книгарням, онлайн-магазинам тощо, важливо зважати на:

  • Трендовість пропонованого продукту

Це — гра наввипередки. На прикладі вибору книжкових тайтлів: варто обирати виключно ті теми, які будуть трендом вже завтра. Чи це гендерна рівність, чи посттравматичний синдром чи корпоративна культура — важливо тримати руку на пульсі хедлайнерських тем покоління Z, і «вистрілювати» такими темами першими.

  • Створення ком’юніті

Покоління Z формує спільноти у соцмережах, і так само прагне від брендів подібної спрямованості. Мислити групами цільових аудиторій — застаріла практика. Треба мислити спільнотами. Саме у цих ком’юніті формується додаткова вартість продукту у вигляді корисного контенту, івентів та спілкування з людьми з такими ж інтересами. Тобто, це додатковий контент, який є must have для зумерів.

  • Соціальна відповідальність

Сотні досліджень говорять про те, що зумери споживають товари та влаштовуються працювати до соціально відповідальних компаній. Варто системно працювати із вітчизняними чи міжнародними благодійними фондами, ініційовувати соціально відповідальні колаборації у різних форматах, використовувати всі можливості, аби те, що робить бізнес мало і соціальний ефект також. Для прикладу, ми нещодавно підписали 10 примірників книги Мей Маск і віддали на благодійність.

  • Z-майданчики та Z-простір

Думками, концепціями, рекламами, промо та форматами бренд має бути там, де «тусуються» зумери. Сьогодні, якщо у вашого бренду немає аккаунту в Тік-Тоk, це означає втрату величезної кількості потенційних Z-покупців. Бо зумери споживають та купують саме онлайн, через зручні для них платформи. І ці платформи та онлайн-майданчики треба освоювати. Шукати спеціальні медіа, які можуть читати зумери, писати блогерам, які є лідери думок покоління Z, влаштовувати з ними колаборації, надсилати на розпаковки продукцію свого бренду, яку вони зможуть порекомендувати для своєї фоловер-аудиторії тощо.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
  • Задавати tone of voice

Щоб донести інформацію до покоління Z треба говорити з ними їхньою мовою. І це не тільки про використання сленгових слів типу «крінж», «хайп», «краш». Це про мову поваги до кожного, яку так цінують зумери. Мову соціальної відповідальності та чесності. У зумерів вже сформувався унікальний для їнього покоління tone of voice. І треба відчувати його, щоб відчути цінності, потреби та уподобання зумерів.

Генерація Z — це покоління змін. І ми, покоління Х та Y, вже маємо прекрасну нагоду не тільки ділитися досвідом, а й переймати його. Щоб рухати колесо змін та рухатися до нового разом.

Показати ще новини
Радіо НВ
X