15 порад для вивчення англійської онлайн

5 квітня 2020, 18:48

Як не проспати EdTech-революцію в навчанні

Карантин змінив те, як люди в усьому світі взаємодіють між собою. Онлайн став другим домом людства. І найбільших трансформацій зазнає освіта.

У ці дні багато дорослих та дітей відкрили для себе нову можливість — заняття по відеозв'язку. Діти масово займаються з репетиторами, дорослі, які відвідували курси офлайн, опановують заняття по відео через програму Zoom, яка дозволяє модерувати групові веб-конференції. У людей з’явилося більше вільного часу, який вони можуть присвятити своєму розвитку.

Відео дня

Саме зараз, 2020 року, уроки по відео та освітні технології — так званий EdTech — увійшли в життя, і навіть «старовірам», які уникають технологій, доведеться звернути увагу на це явище.

Виявилося, що уроки по відео — це так само серйозно, надихає, як і спілкування віч-на-віч. А переваги — легкість з'єднання з цікавою людиною з будь-якої точки світу, це той прогрес, який дарують технології.

Орієнтуйтесь мінімум на 3 місяці. Це мінімальний час, щоб підняти рівень англійської так, щоб це можна було, приміром, відобразити у вашому резюме

На карантині є час нарешті розібратися і з новими технологіями — ці програми були спеціально створені, щоб допомагати вчитися. Це цифрові інтерактивні підручники, в яких можна взаємодіяти з викладачем онлайн, перевіряють та фіксують ваш прогрес. Без куп паперу ваш інтерактивний-підручник та зошит тепер об'єднані у робочому онлайн-кабінеті. Ви можете займатися як з комп’ютера так і по мобільному, який завжди у вас під рукою, в кишені. До речі, зараз за реакцією дітей та підлітків, яким подобається вчити англійську по телефону, можна зробити висновок, що це новий стандарт для навчання в 21 столітті.

На нашій цифровій платформі сьогодні займається 35 тис. осіб. За нашою статистикою, найчастіше англійську онлайн вчать представники IT-сфери — 30%, інший бізнес — 20% та діти — 15%.

Навчаючи англійській, ми набули досвід в онлайн-освіті, яким хочемо поділитися, щоб ви використали карантин з користю та просунулися вперед.

1. Поставте перед собою мету — який конкретний результат ви маєте здобути. За нашими дослідженнями, найчастіше люди вчать англійську: щоб спілкуватися з партнерами, їздити у відрядження, листуватися з партнерами та клієнтами; для мандрів і щоб спілкуватися з друзями з-за кордону; для себе — щоб дивитися фільми, читати книги та бути прикладом для своєї дитини; щоб переїхати за кордон чи добре вчитися в школі або університеті. Або, щоб пройти міжнародний тест — IELTS, CAE, TOEFL тощо та поступити в закордонний виш чи влаштуватися в міжнародну компанію. Чи навіть самому стати викладачем англійської.

2. Оберіть час та графік занять та закріпіть його для себе, бо це дисциплінує. Орієнтуйтесь мінімум на 3 місяці. Це мінімальний час, щоб підняти рівень англійської так, щоб це можна було, приміром, відобразити у вашому резюме. Найчастіше студенти обирають заняття двічі на тиждень, можна і тричі. Для щоденного інтенсиву слід добре розрахувати сили, адже треба ще й робити завдання. І карантин тут може піти на користь.

Дні, які обирають для занять: вівторок — четвер, вівторок — субота.

Зараз за реакцією дітей та підлітків, яким подобається вчити англійську по телефону, можна зробити висновок, що це новий стандарт для навчання в 21 столітті

3. Знайдіть харизматичного та професійного викладача, з яким вам буде цікаво, який буде для вас, як тренер для спортсмена, — допомагати, спрямовувати та підштовхувати вперед. Зараз в деяких онлайн-сервісах є можливість побачити профайли викладача, з описом його захоплень та навіть характеру.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Важливий момент — сумісність із викладачем. Найкраще, коли ви маєте спільні теми. Якщо ж цього не сталося і ви, наприклад, кардинально протилежні особистості за характером: темпом, сприйняттям — виникає дисонанс, навчання йтиме значно гірше. Лише сухе виконання інструкцій. Часто студенти просять змінити викладача. Або він сам пропонує це зробити.

Звісно, можна і треба займатися самостійно: переглядаючи відеоблоги, масові онлайн-курси, читаючи цікаві статті. Проте інша людина, тобто викладач, — це енергетика, заряд емоцій та, врешті-решт, досвід. Ідеально, коли викладач — це цікава особистість, такі люди не байдужі і підліткам, і дітям, і дорослим. Цінуйте викладачів, які мають життєвий досвід та можуть проілюструвати тему, яку ви вивчаєте, простим, але цікавим прикладом із життя.

4. Ви також можете обрати викладача, для якого англійська мова рідна. Звісно, навчання з ним буде вдвічі дорожче. Як показує практика, з таким викладачем краще розвивати розмовну англійську тим, хто вже має знання вище середнього. Іноді буває, що носій мови стає наче «новою іграшкою» в житті людини, з ним із радістю спілкуються, уроки стають більше неформальними. Водночас із локальними викладачами краще відпрацьовувати граматику та правила. За нашою статистикою, у чверті випадків студенти обирають носія мови.

5. Основна установка для навчання — розговоритися. Нині, в період карантину, людям корисно більше спілкуватися, тому я б порадив розвинути розмовні навички. Та й у реальному житті після навчання граматика менше знадобиться, ніж упевненість, що ви вмієте говорити англійською.

6. Разом із викладачем з’ясуйте свій рівень — початковий, вище початкового, середній або вище. Оберіть теми, які ви найчастіше використовуєте по роботі чи в особистому спілкуванні, наприклад, ваше хобі.

7. Розбийте вашу велику мету, яку ви поставили на 3 чи 6 місяців, на маленькі цілі, з яких мета складається. Визначте цілі тижня або 2 тижнів. Наприклад: вивчити 10 слів за певною тематикою, прочитати одну книгу, переказати 2 тексти тощо.

8. Поставте у своєму плані вивчення «пункти повторення». Навіть без викладача студент має сам себе контролювати або навіть нагадувати викладачу — давайте повторимо. Скажу чесно, без регулярного повторення може статися так, що ваші 3 місяці навчання обернуться марнуванням часу. Без повторення ви не зрозумієте, що закріпилося в голові, а що ні. Краще повторювати мініблоками, ніж потім один раз великий блок. Робіть повторення — раз на 2 тижні, максимум раз на 3 тижні.

9. Підготуйте час на урок по відеозв'язку у своєму графіку. Урок найчастіше триває 50 хв. Заплануйте ще як мінімум по 10 хв. перерву до уроку та після нього. До речі, найчастіше люди займаються після робочого дня, коли можна розслабитися, зазвичай із 19 до 20 години.

10. Оберіть місце для занять, яке вас надихає. Одна з переваг EdTech — ви можете займатися у будь-якій зручній для вас точці. Це може бути лавочка в парку, якщо ви там знаходите натхнення, чи зручна кімната після закінчення робочого дня в офісі, за яким ви встигли скучити за час карантину. При цьому ваш цифровий підручник, де ви робите вправи, та словник — завжди під рукою — у вашому мобільному.

11. Впустіть англійську в себе та не сприймайте її лише формально, як набір слів та правил. Знайдіть те, що вам цікаво про мову. Наприклад, про історію та культуру англомовних країн та їх мешканців.

12. Якщо ви дійсно хочете вивчити мову — опануйте один із головних лайфхаків для цього — виробіть у собі звичку коментувати своє життя англійською подумки. Намагайтеся будувати фрази. Також звертайте увагу на пісні, щоб вловлювати значення слів.

13. Якщо ви хочете, щоб англійською онлайн займалися ваші діти 7−10 років — обирайте їм викладачів, які б поєднували викладання з анімацією. Тут їм доведеться перед камерою і зіграти якусь роль, і показати всі іграшки — все, щоб утримати дитину біля монітора. Дітям потрібна динаміка, якої досягнути в онлайні непросто. На перше місце виходить харизма викладача. Чи зможе він захопити увагу дитини? Так, якщо він активний, говорить досить швидко, жестикулює, використовує предмети, а обличчя показує емоції. В іншому разі дитина просидить не більше 15−20 хвилин.

14. Онлайн-уроки особливо зручні людям, яким треба більше часу, щоб сконцентруватися, які люблять скрупульозно вивчати матеріали. Зазвичай вони — інтроверти, їм складніше сконцентруватися в аудиторії і, навпаки, зручніше, коли увага сконцентрована на одному викладачеві. Також таке навчання викликає ентузіазм у людей, яких надихає бути сучасними та користуватися онлайн-технологіями.

15. Якщо у вас падає мотивація, то краще прямо про це сказати викладачу — не формальними фразами, а саме те, що ви відчуваєте. Часто після такої прямої бесіди викладачі придумають, що можна поміняти. Тут повернусь до початку — студент має знати, що він хоче від навчання. За нашим досвідом, чітко бачать свою мету десь 60% студентів, тоді як 40% - мають з цим певні проблеми.

Отже, розвиток ваших професійних компетенцій дозволить вам стати конкурентоспроможнішим на тлі кризи, яка відбувається. Тому розвивайтесь. Та скористуйтесь кризою, як шансом.

Показати ще новини
Радіо NV
X