Які бувають кризи і як до них підготуватися бізнесу

19 липня 2019, 18:00

Кризові явища в економіці є лакмусовим папірцем і мірилом ефективності як бізнесу, так і країни

Кризи можна розділити як мінімум на 2 типи:

1. Глобальна — кризові явища світового масштабу, на які ти як власник компанії не можеш вплинути.

2. Локальні — штучна турбулентність, створення максимальної компресії у своєму бізнесі з метою активації топ-менеджменту компанії для:

Відео дня

інтенсифікації бізнес-процесів усередині компанії;

оптимізації костів усередині компанії, тим самим поліпшення показників Gross margine (різниця між валовими продажами і собівартістю продукції компанії);

оптимізації костів зовні компанії: мінімізація кредитного навантаження, зменшення відстрочок для клієнтів і перехід на роботу за передоплатою, збільшення відстрочок від постачальників і перехід на післяплату;

юніт економіка, прорахунок показника (англ. EBITDA — earnings, before interest, tax, depreciation and amortization) — показник операційного прибутку компанії в розрізі СКЮ (асортимент продукції компанії);

lean management — бережливе виробництво. Оптимізація процесів у межах виробничого циклу;

організації роботи департаментів компанії згідно з (англ. Deming cycle) — циклом Демінга із застосуванням матриці Ейзенхауера, спроектованим на методологію роботи в команді — SCRUM.

Для того, щоб бізнес був готовий до будь-яких стресів, я рекомендую використовувати форензик, іншими словами, сукупність різних експертиз:

юридичних;

фінансово-економічних;

IT;

регламентних;

медичних;

судових;

виробничих і т. д.

З метою отримання доказової бази для:

проведення медіації — досудового врегулювання конфліктів;

врегулювання спорів у судах;

вирішення корпоративних суперечок;

визначення цільового використання кредитних коштів;

визначення ефективності роботи компанії в розрізі департаментів: закупівлі/продаж/виробництво/HR/Marketing/СБ/R&D/юридична служба/фінансовий департамент і бухгалтерія.

Форензик є абсолютно в кожному з вище описаних процесів. У цьому випадку, передусім — це інструмент, своєрідна квінтесенція критичних поглядів на всі аспекти ведення вашого бізнесу, ідентифікація кластерів, які працюють неефективно, регламентів, які не виконуються, суб'єктів, які завдають шкоди вашому бізнесу. Всі ці аспекти ведення бізнесу ретельно розбираються до молекул, а на підставі отриманих даних визначаються рекомендації, які далі впроваджуються в компанії і роблять її більш маневреною, ефективною і стійкою до будь-якого роду і рівня внутрішніх і зовнішніх стресів. Далі за допомогою щорічної процедури форензик здійснюється процедура контролю виконання всіх раніше впроваджених регламентів.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Таким чином, на виході, ми отримуємо оптимально працюючий бізнес, який напевно буде ефективнішим в умовах постійної турбулентності в українській економіці. Форензик — це інструмент, який дозволяє створити максимальну компресію у вашому бізнесі і зробити його більш маржинальним і стресостійким. «Коли прийде відлив, одразу буде видно, хто купався без спідньої білизни», форензик — це інструмент, який дозволить вам зберегти обличчя бізнесу в будь-якій стресовій ситуації.

Спеціально для НВ Бізнес
Більше поглядів у розділі Експерти НВ Бізнес

Показати ще новини
Радіо NV
X