Якими ми будемо після перемоги? Чому це потрібно вирішити і доносити світу вже зараз

5 вересня, 18:03
Ексклюзив НВ

Бути українкою, яка під час війни живе в Сполучених Штатах, — це ще й бути просвітником, який щодня має доводити, що Україна — це не те, що з неї намагались зробити в СРСР і не те, про що з усіх щілин кричить російська пропаганда.

Так, американці ставляться тепліше, ніж зазвичай: вони сповнені співчуття, цікавості та прагнуть дізнатися більше про країну, що сьогодні стала столицею світу.

Викривлена картинка України

Відео дня

Треба бути готовим до дуже різних питань і припущень, які змушують закочувати очі з гірким сумом. Та до купи стереотипів та асоціацій, що аж ніяк не дають справжньої картинки про нас. Борщ, горілка, вишиванка, шаровари, Чорнобиль, бокс, футбол. Тепер до цього додалось гірке слово «війна».

Але дуже часто, починаючи бесіду, ми стикаємося з хибними уявленнями або асоціаціями іноземців. Адже, на жаль, здебільшого зовнішні уявлення про Україну все ще є спрощеними, застарілими та жахливо кітчевими. А здобута жахливими подіями популярність так само не додає знання чи розуміння, в чому ж наша ідентичність, адже сміливість і відвага людей, що боронять свою землю, ніяк не сприяє обізнаності про наші успіхи і здобутки в IT, високотехнологічному сільському господарстві або неймовірний рівень креативу серед підприємницького класу.

Країна як бренд

Швейцарські годинники, французьке вино, датський дизайн, тайська гостинність, японська технологічність, італійська мода, чиста Нова Зеландія — це лише деякі з добре відомих прикладів, які доводять, що нашу безумовну в найближчому часі перемогу і славу необхідно буде якнайшвидше конвертувати в непорушні асоціації та чітке позиціонування бренду України в свідомості й своїх громадян, і міжнародних інвесторів та споживачів у всьому світі.

Але щоб претендувати на таке позиціонування, нової айдентики та рекламної кампанії на головних площах світу замало. Країна має інвестувати ресурси в координацію та інтеграцію безлічі видів діяльності. Результатом якої має стати непорушна асоціація країни з певною практикою чи якістю, резонансною ідентичністю, яку можна описати одним словом. І це — не борщ, і тим більше — не війна. Ми маємо вже зараз точно визначити, якими ми будемо після перемоги.

Показати ще новини
Радіо НВ
X