Індустрія live-стримінгу зросла на 45%. Час починати кар'єру стримера

18 вересня 2020, 16:00

Live-стримінг — одна з перспективних індустрій для молодих і амбітних. Але зрозуміли це поки не всі. Як перетворити розвагу на заробіток і знайти свою аудиторію?

Біллі Айліш, Леді Гага, Сем Сміт та інші зірки співають свої хіти вдома. У прямому ефірі за ними спостерігають мільйони глядачів. Концерт веде Елтон Джон — він теж перебуває вдома. У перервах між піснями він говорить, що зараз криза — пандемія і обвал економіки. Але в світі багато добра, і воно в підсумку переможе. Такий концерт навряд чи був би можливим до березня 2020 року. А потім настав карантин, і люди, перебуваючи в самоізоляції, знайшли спосіб відчувати спільність — завдяки live-стримінгу.

Відео дня

Live-стримінг — це прямі трансляції відео через інтернет. Вони є на всіх великих платформах — Youtube, Twitch, TikTok, Instagram, Facebook, LiveMe, Likee і багатьох інших. А ще, це нескінченні можливості для отримання доходу, як додаткового, так і основного. Для нашої компанії ця вертикаль давно стала цікавою, а за останній час інтерес до неї значно зріс, тому що з’являється все більше стримерів, які монетизують свій контент і виводять гроші через нашу платіжну систему.

Для одних стрими стали єдиною можливістю отримувати емоції і враження, для інших — самовиражатися і заробляти

Ми провели дослідження і опитали 200 наших клієнтів-стримерів, щоб дізнатися як вони заробляють на відеотрансляції, як змінилися їхні доходи останнім часом, і що, на їхню думку, чекає індустрію в майбутньому.

38% впевнені, що їхні доходи виростуть під час пандемії, 25% вважають, що заробіток залишиться тим же, а 62% розраховують на зростання доходів, коли спалах коронавірусу опиниться під контролем.

Як live-стримінг виріс за час карантину

За кілька місяців навесні 2020 року ця індустрія виросла на 45%. Тільки за тиждень в середині березня кількість завантажень TikTok у США збільшилася на 18%, а акаунти в соцмережі завели Джастін Бібер, Камерон Діаз, Ентоні Гопкінс і навіть ВООЗ — щоб розвінчувати фейки про коронавірус. Аудиторія YouTube Gaming зросла на 15%, Twitch — на 10%. А у Starmaker на карантині стало в два рази більше користувачів. І вони почали витрачати там більше грошей.

Все зійшлося: для одних стрими стали єдиною можливістю отримувати емоції і враження, для інших — самовиражатися і заробляти. У Китаї та Азії великі компанії стали використовувати стримінг для продажів, і ті виросли майже в п’ять разів. Louis Vuitton влаштував стрим-презентацію літньої колекції, а платформа WeChat на 8 Березня зробила стрим з тисячею модних і косметичних брендів. Її трафік виріс на 83%.

Популярними ставали й стрими звичайних людей. На YouTube десятки тисяч глядачів дивилися трансляції хворих коронавірусом з лікарень, огляди фільмів, рецепти їжі і масок для обличчя, — що завгодно, лише б відволіктися, сидячи вдома.

Природно, такий сплеск відбився на вартості індустрії. Research and Markets в 2016 році оцінював ринок стримінгового відео в $30,29 млрд. За прогнозами, до 2021 року ця сума виросте до 70,05 млрд, до 2027-муго — до $184,3 млрд.

Як стати стримером

Якщо ви готуєте кекси, граєте в комп’ютерні ігри, розповідаєте про те, як вийшли заміж за іноземця, а він не розуміє, що таке окрошка — це може бути цікаво великій аудиторії. Не бійтеся і пробуйте.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Для початку знайдіть свою нішу і визначіться з цільовою аудиторією. Я раджу починати з тем, які вам близькі і зрозумілі — так простіше.

Далі виберіть платформу під ваш контент. Якщо це короткі смішні ролики, то вам —у TikTok, розмовні відео від декількох хвилин — в YouTube і так далі. частина платформ YouTube зокрема) безкоштовні, а за присутність на деяких (наприклад, Twitch) потрібно платити. Коли все готово, обов’язково анонсуйте свій перший стрим. Розкажіть передплатникам, коли, де і про що він буде.

Як заробляти на стримах

Є кілька варіантів: донати, оплата від прямих рекламодавців і монетизація вашого трафіку, за рахунок показу реклами у вашому відео.

Коли у вас з’явиться перша аудиторія, запускайте донати — добровільні пожертвування. Вони формують до 80% заробітку стримерів. Найпопулярніші світові стримери заробляють по кілька сотень тисяч доларів в місяць, топові українські - кілька десятків.

Коли аудиторія виросте, зможете заробляти на рекламі. Великі бренди самі звертаються до популярних стримерів з пропозиціями — адже вони лідери думок у молодої аудиторії.

Ні у кого немає сумнівів, що стримінг буде розвиватися й надалі. Якщо зараз для вас це спосіб розважитися і дізнатися щось нове, то зовсім скоро він може стати відчутною графою доходу. Потрібно тільки почати знімати те, що ви вмієте робити — пекти кекси, знайомитися з дівчатами на вулицях або розповідати про постмодерністські будівлі у вашому місті. Щоб дізнатися більше про live-стримінг і його перспективи, перед своїм першим відео почитайте наш звіт на цю тему.

Показати ще новини
Радіо NV
X