Три кити, на яких тримається самовпевненість бренду
Як маленькій компанії запустити сильний бренд
Упевнені в собі бренди — як упевнені в собі чоловіки і жінки. Вони стабільні, стійкі, спокійні, справедливі. Вони не люблять будь-яку невизначеність і не терплять хаосу. Виступають за безпеку, благодійність і свободу. Загалом, ідеальні бренди. Але все це зрозуміло зі світовими гігантами, яким вже і не потрібно нічого доводити. Dolce&Gabbana, Master Card, Gucci, Victoria’s Secret. Вони не вимагають подання.
А як бути новачкам? Новим маленьким компаніям, що діють на локальному рівні. Безумовно, необхідно діяти. Насамперед варто впроваджувати всі елементи, притаманні твердо впевненим у собі компаніям. Розглянемо ці компоненти.
Що об'єднує, наприклад, Marks and Spencer, Keds, АВК та Lviv Croissants? Чи є у цих компаній хоча б щось спільне? Невелика підказка: варто розглянути їхні логотипи, зайшовши навіть на офіційні сайти. M&S est. Тисяча вісімсот вісімдесят чотири, Keds — Ladies first since 1916 АВК 1991 року, Lviv Croissants est. 2015. Будучи впевненими в собі, ці компанії з гордістю заявляють, що вони 135, 103, 28 років, нехай навіть 4 роки на ринку. Однак вони з упевненістю йдуть назустріч світу, вибудовуючи і зміцнюючи фундамент для подальшої діяльності. Отже, засновуючи власну компанію, необхідно пам’ятати про важливість донесення до споживача інформації про те, коли саме вона заснована, нехай навіть «Since 2018» або «Est. 2019 «. Заявити = показати свою впевненість.
Сторітеллінг — наступний крок. Кожен бренд, який себе поважає, і, передусім, своїх клієнтів, відкрито розповідає про себе, про свою історію і етапи діяльності. Chanel, De Beers, Моршинська, Oh, my look і багато інших — усі вони розповідають про свою діяльність, про свій продукт. А найпрекрасніше в сторітеллінгу те, що він не зобов’язує говорити факти і тільки факти. Важливо придумати концепцію свого бренду, продумати до дрібниць кожну деталь, яка допоможе створити цілісну картину розуміння у клієнта, що надалі під час взаємодії з компанією і її продукцією слугуватиме важелем для розвитку емпатичних і лояльних почуттів.
Третій засадничий камінь — ланцюжок цінностей. Компанія, яка прагне не тільки досягти фінансового успіху, але і стати спочатку частиною життя свого споживача, а потім і влитися в неї назавжди, зобов’язана відкрито заявляти про те, які місію і цінності вона підтримує або ж зовсім створює. Добродіяння, спокій і впевненість у завтрашньому дні — необхідні складові в ланцюзі цінностей. Сюди можна віднести благодійні акції, створення спільнот клієнтів компанії, заходи на підтримку розв’язання тієї чи іншої проблеми. Працівники Aroma Kavа, що пропонують придбати неодмінно велику склянку кави, для того, щоб певна кількість коштів перейшла до фонду Tabletochki, «Долонька щастя» в McDonald’s, яка дає можливість зробити свій внесок у добру справу. Все це лише незначні приклади того, як компанії можуть впроваджувати принципи благодійності в ланцюжок своїх цінностей.

Отже, як бренду знайти самовпевненість? Пам’ятати про три кроки: підстава, історія, цінності. Вони виведуть компанію в світ і будуть надійними супутниками в її розвитку.