Особистий бренд з нуля. З чого почати?

1 червня 2021, 18:00

Як я став клієнтом власної компанії.

Більше семи років моя компанія займається просуванням різноманітних компаній та брендів в соцмережах. І цього року ми вирішили провести експеримент та зайнятись просуванням особистого бренду з нуля. Прийняли рішення почати фактично з початку й вибудувати бренд людині, яка не надто займалася соцмережами. За «піддослідного» команда обрала мене.

Відео дня

Ми визначили 7 кроків, за якими будемо рухатись. Як сказав Том Пітерс у 1997 році, особистий бренд — це те, що люди думають про нас. Здається, що інші думають про нас так, як ми їм розповідаємо. Але насправді за нас говорить пошукова система, дописи в соцмережах, опубліковані фото та коментарі.

Люди асоціюють наш продукт чи послугу з безпосередньою особистістю. Ми — це наш продукт. Без особистого бренду косметика Кайлі Дженнер була б не такою популярною, білизна Кім Кардаш’ян не продавалась би, а домашньої колекції від Маші Єфросиніної просто б не існувало.

Якщо ми хочемо, щоб бренд був продуктивним, необхідно розуміти хто ми є. Команда ставила такі питання і мені. Саме з глибинного брифінгу ми почали роботу над створенням і вибудовуванням особистого бренду.

Отже, крок перший. Команда дізналась про мене все можливе: в яких сферах я є експертом, які погляди на ті чи інші речі маю, що слухаю, дивлюсь і читаю.

Брифінг проходив усією командою, що працюватиме над створенням мого бренду. Запитання іноді передбачувані, іноді абсолютно неочікувані. Не завжди зрозуміло, для чого їм ця інформація. Але вона потрібна. Так команда дізнається, хто перед ними і з чого формуватиметься бренд.

Крок другий — аналіз. Далі я команді вже не потрібен. Вони переходять до наступного, другого кроку — аналіз інформації з брифінгу. Усі члени команди беруть участь в обговоренні, вони аналізують зібрану інформацію, розставляють за пріоритетністю мої знання, уміння, зацікавлення. Цей етап підводить до наступного, третього кроку.

Крок третій — формування стратегії просування. На цьому етапі команда визначає мою експертність та концепцію. Означуються теми, з якими я крокуватиму у публічний простір та канали, через які комунікуватиму. Також команда визначає кількість матеріалу, який продукуватиму: статті, публікації, сторіс тощо.

Крок четвертий — вибір метрики для оцінювання. Можемо переходити до четвертого кроку. Він важливіший, ніж може здатись, на перший погляд. На цьому етапі команда визначає метрики, за якими оцінюватимемо ефективність роботи та в яких періодах. Акцент ставимо на короткотривалих цілях, адже їх легше відстежувати та розуміти, що необхідно змінити чи доопрацювати.

Крок п’ятий — підготовка. І для мене, як для клієнта своєї компанії, він, мабуть, найбільш відповідальний. Команда розпочинає роботу над створенням візуалу. Для цього прописує технічне завдання на фотозйомку, готує для мене образи й локації, комунікує з фотографом та стилістом. А ще — пише тексти на основі обговореної інформації про мене та готує обрані канали до старту.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Крок шостий — промо. Під час шостого етапу роботи команда запускає промо, щоб точніше окреслити аудиторію та познайомитись з її реакцією.

Крок сьомий — старт. А сьомий крок передбачає повний старт по усіх каналах.

Зі мною команда вже пересунулась на сьомий етап. Ми стартували. І я отримав шалене задоволення від проходження усього шляху. В результаті зрозумів, як працює команда, а також розпочав роботу над особистим брендом.

Тепер про мене розповідають мої соцмережі. А ще — моя команда професіоналів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X