Як вийти на ринок Ізраїлю

21 грудня 2021, 16:30

Ринок Ізраїлю — один із найскладніших з погляду потрапляння на полиці магазинів, коли йдеться про імпорт. Якщо це вдається виробнику і він проходить найсуворіші перевірки ізраїльської сторони, то до якості продукції питань не виникає.

У контексті

Ізраїль — давній експортний партнер України. Найбільша частка товарів, які постачають в Ізраїль, припадає на зернові культури — $316 млн, жири та олії — $25,1 млн, насіння та плоди олійних рослин — $20,2 млн.

Відео дня

Розвитку експортного спрямування сприяє «Угода про зону вільної торгівлі з Ізраїлем» відповідно до Закону України «Про ратифікацію Угоди про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль», яка почала діяти з 1 січня 2021 року. З моменту набуття чинності цим документом на деякі товари скасовано ввізне мито. Це дає можливість знизити ціни на них і розширити асортимент продукції для експорту в Ізраїль. З одного боку, спростилися умови входу, з іншого — Ізраїль залишається непростим ринком для компаній-експортерів, адже на чільне місце тут, як і раніше, ставлять жорсткі вимоги до якості продукції, яку постачають.

Шлях на стіл — шлях до серця

Ми експортуємо свою продукцію до 55 країн, зокрема на таке «складні» ринки, як США, Південна Корея, Сінгапур, Гонконг і, звичайно ж, Ізраїль. Для того, щоб вийти на ринок Ізраїлю з українським маслом, нам довелося виконати величезну роботу, включно з отриманням дозволу та погодження з Міністерством охорони здоров’я Ізраїлю. У середньому на цей процес у нас пішло близько 6 місяців. Головними вимогами, які висувають перевіряючі органи Ізраїлю до якості продукції, є: відсутність ГМО, заборонених у цій країні консервантів, дотримання рівня пестицидів, антибіотиків, харчових добавок, важких металів, радіонуклідів. За статистикою, близько 20−30% заявок отримують відмову постачати свою продукцію до Ізраїлю.

Водночас важливо знати, що якщо ви починаєте виробляти ту саму продукцію, але на іншому підприємстві, необхідно пройти повторну реєстрацію. Для цього виробнику знову знадобиться такий самий термін (4−6 місяців).

Як правило, і так у нашому випадку, продукти харчування українського виробництва представлені у всьому системному та етнічному роздробі: супермаркетах, мінімаркетах, дискаунтерах. Для того, щоб розширити ринок збуту і щоб продукція з’явилася на полицях магазинів, дистриб’ютору необхідно було отримати сертифікат кошерності на вершкове масло. З цією метою на наше підприємство в Україні, де виробляється масло, регулярно приїжджає група на чолі з рабином. Ізраїльтяни дуже уважно вивчають весь цикл виробництва продукції, у нашому кейсі, вершкового масла «Ферма». Експертів із Ізраїлю цікавить все — від технологій виробництва, якості сировини до складу інгредієнтів.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Після лабораторного аналізу та висновку спеціальної комісії наша дистриб’юторська компанія отримала сертифікат кошерності, який діє один рік. Після закінчення терміну його дії знову потрібно проходити всі аналогічні перевірки, щоби продовжити термін дії сертифіката ще на один рік.

Чому ж продукція українського виробництва загалом, і олія зокрема, користується популярністю в Ізраїлі?

Не забуваймо про те, що Ізраїль — країна, де мешкає велика кількість наших колишніх співвітчизників. Тому, з одного боку, це, безумовно, ностальгія. З іншого ж, для ізраїльтян молочна продукція Made in Ukraine — із країни з чорноземом, зеленими угіддями та коровами — це синонім якості та натуральності. Можливо тому навіть пандемія не змогла значною мірою вплинути на обсяги продажів у цій країні, а цього року ми навіть спостерігаємо зростання споживання нашого вершкового масла в Ізраїлі.

Показати ще новини
Радіо NV
X