Як і навіщо підприємцю будувати особистий бренд

27 листопада 2019, 18:30

Повільними, але впевненими кроками підприємці виходять зі своїх кабінетів у публічний простір

Обираючи той чи інший продукт, покупець/клієнт звертає увагу на те, хто за ним стоїть. Все частіше «люди купують людей», у хорошому розумінні слова.

Тому важливо створювати не тільки якісний продукт, а й особистий бренд, який у підсумку слугуватиме локомотивом продажів і розвитку бізнесу. Крім того, впізнаваність підприємця — це його суттєва перевага перед конкурентами.

Відео дня

Сьогодні в Україні увага до створення особистого бренду тільки підігрівається. Повільними, але впевненими кроками підприємці виходять зі своїх кабінетів у публічний простір. Йдеться як про молодих, так і про досвідчених бізнесменів. Але випадки поодинокі.

Іноді популярність підприємця може врятувати його бізнес від недобросовісної конкуренції або навмисних дій тих чи інших органів. За допомогою грамотно побудованого особистого бренду можна залучити громадськість, ЗМІ, своїх вірних фоловерів і клієнтів, і повернути на перший погляд негативну ситуацію на свою користь.

Також сильний, який правильно позиціонується, особистий бренд — це важливий внутрішній мотиватор компанії. Найкращі співробітники на ринку підуть за людиною, яка їх захоплює, розмовляє з ними, ділиться досвідом.

Канали просування особистого бренду

Експертні матеріали в ЗМІ. Розміщення матеріалів у професійних, авторитетних виданнях підвищує рівень експертніості підприємця у своїй галузі. Якщо клієнт введе прізвище власника компанії в пошуковому рядку, він отримає низку статей, колонок, аналітики, опублікованих у відомих ЗМІ. Таким чином, зростає рівень довіри і позитивного ставлення до професіоналізму, що слугує фундаментом побудови успішного особистого бренду.

Соціальні мережі. Вибирати правильний майданчик варто з огляду на цільову аудиторію, на яку буде орієнтований ваш особистий бренд. У разі, якщо ЦА консервативніша, вважає за краще експертні коментарі та охоче вступає в дискусію — розвивайте Facebook або LinkedIn. Якщо ЦА стежить за віжуал-трендами, естетикою та звичайним життям у форматі nonstop — розвивайте Instagram. Тут найважливіше дотримуватися органічності того, що ви робите.

YouTube. Після кількох успішних кейсів, все більше підприємців замислюються про власний YouTube-канал. Цей метод дійсно хороший, якщо вам є що сказати. За непідробної щирості, сильної харизми та корисного контенту YouTube може принести десятки тисяч послідовників і таку жадану славу. Водночас це один із найбільш трудомістких і часовитратних каналів, оскільки успішний результат вимагає регулярної роботи.

Виступи в ролі спікера. Розповісти свою історію, донести цінності, познайомитися з клієнтами наживо, відповісти на їхні запитання — головні цілі виступу на заходах. Багато хто нехтує цим каналом, дехто боїться або недооцінює івенти, посилаючись на невелике охоплення. Але саме на таких майданчиках збирається концентрована цільова аудиторія, яка в перспективі може привести ще десятки фоловерів, а що найважливіше — нових клієнтів.

Відвідування ділових і профільних заходів. Цей пункт важливий для корисних знайомств і нетворкінгу у вузькій професійній тусовці. Розвиток свого особистого бренду допоможе залучити потенційних інвесторів і партнерів для майбутніх взаємовигідних колаборацій.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X