Цифровізація, трансформація робочого простору, захист інвестицій
У тому, що цей ринок динамічний і розвивається прискореними темпами, немає жодних сумнівів. Зростають вимоги користувачів, завдання, які виконуються, стають складнішими, а з ними постійно вдосконалюються продукти та розробки вендорів. Вибрати те чи інше рішення бізнесу допомагають аналітики.
У своєму звіті щодо уніфікованих комунікацій за 2017 рік ( Gartner Magic Quadrant for Unified Communications ) Gartner дає багатоплановий аналіз позицій конкуруючих компаній. Положення точок на діаграмі визначається здатністю вендорів до реалізації поставлених цілей і повнотою концепції. Gartner поділяє уніфіковані комунікації на шість великих продуктових категорій:
- телефонія;
- рішення конференц-зв'язку;
- обмін повідомленнями;
- сервіси присутності та миттєвих повідомлень;
- клієнти;
- комунікативні бізнес-процеси.

Для визначення положення в координатах реалізації поставлених цілей (ability to execute) і повноти концепції (completeness of vision) аналітики Gartner оцінювали кожного вендора за багатьма факторами. Наприклад, у категорії реалізації поставлених цілей постачальники розглядалися з позиції якості, ефективності та загальної опрацьованості продуктів, систем, інструментів і процедур, покликаних удосконалювати індивідуальні, групові та корпоративні комунікації. Найбільшу вагу в цій категорії мають такі параметри, як «продукт або послуга» і «загальна життєстійкість». У категорії повноти концепції аналітики Gartner оцінювали постачальників продуктів з точки зору їх здатності переконливо та логічно формулювати свою позицію щодо поточних і перспективних напрямів розвитку ринку, інновацій, потреб користувачів, положення конкурентів, а також того, як ця позиція співвідноситься з власною оцінкою ринку компанії Gartner. У цій категорії найбільше значення мають «стратегія поведінки на ринку» та «стратегія роботи з вертикальними ринками й галузями».
- Здійснення такого аналізу — тривалий процес. Ми раді повідомити, що в зазначеному звіті Gartner розмістила Cisco у квадраті лідерів за «повнотою концепції» й «реалізації поставлених цілей» протягом останніх 10 років.
- Gartner також підготувала супутній звіт із критичних функціоналів для уніфікованих комунікацій ( Critical Capabilities for Unified Communications 2017 ). Як зазначає Gartner, «це дослідження має на меті допомогти організаціям визначитися зі своїми вимогами та вибрати відповідно до цього ті чи інші продукти, що виробляються вендорами, вказаними у звіті Magic Quadrant for Unified Communications».
- повнофункціональні уніфіковані комунікації з акцентом на телефонію;
- повнофункціональні уніфіковані комунікації з акцентом на спільну роботу;
- повнофункціональні уніфіковані комунікації для середнього бізнесу;
- пропозиція гібридних рішень;
- інтеграція з рішеннями для контакт-центрів.
На нашу думку, структура звіту дає повну можливість зосередити свій вибір на тих варіантах, що якнайбільше відповідають стратегії бізнесу. Разом два звіти Gartner дають змогу тверезо оцінити вендорів уніфікованих комунікацій як з економічної, так і з технічної точок зору, а також визначитися з перспективними напрямами.
