Десять кроків. Як створити свій YouTube-канал

31 травня 2020, 17:00

Як вивести свій бізнес на нову платформу комунікацій

До 2021 року 82% всього інтернет-трафіку буде належати відеоконтенту. Ба більше, якщо публікації в соцмережах «живуть» лише кілька годин, то певні відео на YouTube можуть активно проглядатися роками і не втрачати своєї актуальності.

Відео дня

Власний YouTube-канал — це можливість для бізнесу вийти на нову платформу комунікації зі споживачами, підвищити впізнаваність компанії, продуктів або послуг, залучити клієнтів. Також YouTube-канал можна створити для формування бренду особистості або демонстрації своїх талантів.

Але у нас стаття не називається «10 причин для створення свого YouTube-каналу». Ми поговоримо про конкретні кроки, які потрібно здійснити, щоб грамотно створити свій YouTube-канал. Поїхали!

Крок 1. Виберіть тематику майбутнього YouTube-каналу

Ви присвятите канал виключно вашому бізнесу? Або ж усій галузі і сфері загалом для більшого охоплення аудиторії? У будь-якому разі, бажано вибрати ту тему, в якій ви є експертом і яка вам подобається. Повний перелік категорій є на самому YouTube: транспорт, музика, спорт, подорожі, люди і блоги, гумор, розваги, новини та політика, хобі та стиль, освіта, наука і техніка тощо.

Крок 2. Визначтеся з форматом

На вашому YouTube-каналі будуть огляди продуктів? Чи він складатиметься з влогів про ваші будні? Чи інтерв'ю з експертами в певній галузі? У своїх роликах ви будете сидіти, стояти або йти? Це будуть короткі або довгі відеоролики? Таких деталей дуже багато, і вони формують концепцію вашого каналу. Ви можете скопіювати вже наявні формати, перевірені часом, або експериментально створити свій унікальний.

Крок 3. Купуйте обладнання

Щороку в YouTube зростає конкуренція за увагу. І якщо ви будете постійно публікувати ролики низької якості, з поганою картинкою і поганим звуком, навряд чи вони «злетять» і стануть популярними. Водночас, не варто сильно вкладатися в дороге обладнання на початковому етапі. Можна почати знімати на сучасний смартфон. Але пізніше вам все-таки доведеться вибрати конкретну техніку — камеру, мікрофон, освітлення — за вашими статками.

Крок 4. Підготуйте локацію для зйомки

Важливо вибрати правильну обстановку і тло для вашого відео. Це може бути ваш офіс, ваш будинок, десь на природі. Дуже важливо продумати освітлення, навіть якщо воно природне — чи достатньо його, чи не контровое воно і так далі.

Крок 5. Зніміть відео

Я б рекомендував записати спочатку тестове відео, щоб подивитися з боку на картинку, щоб переглянути запис звуку. Також можуть розкритися якісь моменти, які невдалі або просто не подобаються вам. Можливо, вам не вдасться все успішно записати відразу і доведеться зробити кілька дублів. Це абсолютно нормально, не переживайте. У багатьох людей є страх перед камерою. Всі ми іноді затинаємося.

Крок 6. Установіть відео

Існує безліч програм, зокрема й безкоштовних, для монтажу відео. Інтуїтивно можна навчитися це робити самостійно. Як правило, потрібно обрізати перші і фінальні кадри, зайві фрагменти, змонтувати заставки, підібрати музику і відкоригувати кольори. Звучить складно, але і від цього процесу можна отримувати задоволення. Якщо ж зовсім ніяк не буде виходити, то доведеться доручити цю справу професійному монтажеру. Це заощадить ваш час, але потягне за собою додаткові витрати.

Крок 7. Увійдіть на YouTube

Це безкоштовно. І гранично просто — буквально кілька кліків. Досить зайти на сайт www.youtube.com, у правому верхньому кутку натиснути «Увійти» і потім «Створити обліковий запис».

Крок 8. Оформіть креативно YouTube-канал

Зустрічають по одягу, а випроводжають по розуму. Тому поставтеся серйозно до створення аватара каналу, написання назви каналу, опису каналу. І оформіть шапку, або як її ще називають, обкладинку каналу. Причому, краще перевіряти, як вона виглядає на вашому каналі, саме зі смартфона, бо YouTube дивляться частіше зі смартфонів. Багато новачків не приділяють цьому належної уваги.

Крок 9. Додайте перше відео на YouTube-канал

Щоб алгоритм YouTube рекомендував ваше відео користувачам, важливо вказати релевантну назву відео, опис і прописати теги. Також дуже важливо завантажити для відео обкладинку, її ще називають прев’ю, яка викличе у користувачів бажання запустити відеоролик.

Крок 10. Просувайте і популяризуйте YouТube-канал

Дотримуйтесь періодичності в публікації нових відео — YouTube це цінує і краще просуває такі канали. Публікуйте відео в соціальних мережах, щоб залучити нових підписників. Поглядайте на конкурентів у вашій ніші і намагайтеся готувати кращий контент, ніж у них. Аналізуйте показники переглядів, і якщо якась рубрика на вашому каналі «не заходить», запускайте нову. Організовуйте інтеграції з іншими YouTube-каналами.

Детальніше про всі ці кроки я розповідаю в безкоштовному освітньому серіалі «Як стати YouTube-блогером» на платформі Дія.Ціфрова освіта. Це партнерський курс від Міністерства цифрової трансформації та Цитрус Академії. Зробіть крок назустріч новій і корисній справі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X