Суд над "полум'яним" смартфоном

24 лютого 2017, 14:45
Компанія Samsung опинилася в центрі скандалу навколо знаменитого Galaxy Note 7

Власники смартфона подали позов до суду, звинувативши виробників у порушенні прав покупців на гарантійне обслуговування, недбалому ставленні та шахрайстві.

На сьогодні Galaxy Note 7 повністю знятий з виробництва, оскільки зарекомендував себе як ненадійний смартфон, здатний до самозаймання і навіть небезпечних спалахів, дуже схожих на вибухи. Через це з'явилася чимала кількість претензій з боку покупців, які стали жертвами такого агрегату. Зі свого боку потерпілі зверталися в спеціальні служби, вимагаючи замінити непередбачуваний смартфон на новий.

Відео дня

Зважаючи на обставини, варто відзначити, що такі заяви і звернення в сервісні центри були досить рідкісними. Також хотілося б нагадати, що поширення інформації про цю несправність стало підґрунтям бажання клієнтів скористатися ситуацією і виграти на цьому. Саме тому відчайдушні мисливці за шарою почали підпалювати свої гаджети, щоб вимагати повернення коштів або заміну на новенький аналог.

Природно, це призвело до того, що великій кількості людей було відмовлено в ремонті або заміні його згідно з гарантією, надалі їх оголосили аферистами. Незважаючи на це протистояння, знайшлися 5 осіб, не згодних з цими твердженнями і готових захищати свої права і честь у суді.

Юристи, які представляють інтереси позивачів, впевнені у позиції щодо цієї справи, оскільки в них є кілька прикладів офіційних заяв від Samsung, в яких вони багаторазово вибачаються за курйози, які виникли з їхнім смартфоном, а також підтвердження такої "поведінки" цього модельного ряду. Джерело проблеми міститься в батареї, при виготовленні якої використовуються сплави, схильні до займання при певному замиканні контакту. Виходячи з цього, можна дійти висновку, що пристрої були зроблені з явними порушеннями і прорахунками.

Звісно, поки рано судити про те, чим же завершиться ця тяганина. Насамперед важливо розуміти, що ж стоїть на першому місці в цьому спорі. Якщо клієнти стурбовані відшкодуванням збитків за образу їхніх почуттів, то довести це буде не так вже просто. Для того, щоб це стало можливим, необхідно, як мінімум, кілька свідків, здатних підтвердити факт, що представники сервісного центру компанії Samsung поставилися неналежним чином до покупця. Також, може посприяти наявність письмових свідчень цього прецеденту. Без надання цих доказів, захист заочно програє.

Все ж таки буде більш доречним припущення, що позивачі найбільше бажають відновити справедливість щодо своїх прав на якісне обслуговування клієнтів. За цих обставин довести свою правоту буде простіше, оскільки позовні претензії будуть нести в собі більше логіки і доцільності. За такого розвитку подій необхідна буде наявність прямих фактів, які доводять відмову від ремонту або заміни гаджета. Це може бути будь-який офіційний документ у вигляді чека або акту прийому-передачі телефону на гарантійне обслуговування. Якщо це все ж буде акт, то в тексті має міститися інформація, що смартфон був зіпсований не внаслідок зовнішніх впливів користувача. Ці документи здатні вирішити питання максимально швидко і просто.

Єдине, що потрібно розуміти, що сам по собі факт визнання представниками Samsung своєї провини в неякісному товарі не буде враховуватися безапеляційним обґрунтуванням у суді. Безумовно, для того що б справа мала більше ясності, необхідно провести повторну експертизу, яка доведе наявність заводського браку. Ці дії допоможуть продемонструвати справжню причину самозаймання пристроїв.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X