Коронавірус руйнує галузі. На черзі — туризм

2 березня 2020, 07:30

Скасування найбільшої туристичної виставки в світі ITB-Berlin. Що тепер?

28 лютого увійде в історію як чорний день світового туризму. Увечері цього дня влада Німеччини зважилася на скасування найважливішої і найвпливовішої туристичної виставки світу ITB-Berlin. 10 тисяч учасників зі 180 країн світу в один момент були шоковані цим рішенням організаторів виставки, яке з’явилося лише за чотири дні до її початку. Авіаквитки, бронювання готелів і найважливіше — забудова дорогих стендів — на все це учасники виставки витратили сотні мільйонів доларів. Їх вже не повернути.

Відео дня

Тепер головне питання, яке хвилює як учасників ринку, так і туристів — що буде далі зі світовим туризмом після скасування ITB? Скасування глобальної виставки — однозначно поганий знак для всіх. На черзі — рішення щодо проведення футбольного Євро-2020, приймати яке мають одразу 12 країн Європи.

Туризм дуже чутливий до таких катаклізмів. Європейські туристи вже зупинили бронювання турпакетів на літній період. Головне питання — як можна повернути гроші в разі оголошення епідемії на якомусь з курортів. Відповіді на це питання сьогодні не знає ніхто.

Туристичні офіси і готелі зупинять свої маркетингові активності, чекаючи, як розвиватиметься історія з коронавірусом надалі

Зрозуміло, що після скасування ITB туристичні офіси та готелі зупинять свої маркетингові активності, чекаючи, як розвиватиметься історія з коронавірусом надалі. Адже ситуація на світових ринках зараз непередбачувана. Все може змінитися буквально за день, якщо якась із країн оголосить у себе зону ризику.

Що в цій ситуації очікує український туризм? Однозначно це вплине на виїзний турпотік. Різке зниження бронювань турпакетів за акціями раннього бронювання відзначають багато українських туроператорів. Авіакомпанії ще в середині лютого зіткнулися зі зменшенням кількості пасажирів. Сьогодні авіаперевізники активно знижують ціни.

У всій цій сумній історії для України є шанс для розвитку внутрішнього туризму. Держава повинна витратити мільйони бюджетних коштів на промоцію своїх курортів і міст, де відбувається маса цікавих фестивалів і свят. Нове Агентство з розвитку туризму України — якомога швидше запустити національний туристичний портал, який так і не було створено за 20 років розмов про нього. Нам варто вкласти кошти в дороги і туристичну інфраструктуру на півдні країни. Якщо паніка на ринках триватиме, то навряд чи буде багато охочих поїхати на відпочинок далеко від дому, або бронювати турпакети на кілька місяців вперед. А от охочих подорожувати Україною буде чимало.

Тому важливо показати, що Одеська, Миколаївська та Херсонська області не менш привабливі і цікаві для туриста, ніж курорти Болгарії, а унікальний клімат Закарпаття такий же, як і в сусідніх Угорщині та Словаччині. Для цього потрібна комунікація, робота зі ЗМІ і блогерами, створення привабливого іміджу регіонів і міст. І потрібно розуміти, що подібні історії в сучасному світі виникатимуть час від часу. І до цього потрібно бути готовими.

Показати ще новини
Радіо НВ
X