Система корпоративного навчання

27 вересня 2017, 16:24
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Як реалізується програма корпоративного навчання і розвитку в українських компаніях і наскільки корисною її вважають самі працівники

Ефективна система корпоративного навчання – одна зі складових пропозицій роботодавця потенційному співробітнику. Але, крім того, що наявність корпоративного навчання може стати перевагою, яка вплине на вибір кваліфікованого кадру на користь вашої компанії, воно є ще й інструментом для розвитку бізнесу. Адже вдосконалення навичок співробітників впливає на якість виконання ними свого функціоналу. Це, у свою чергою, як правило, призводить до зростання рівня задоволеності кінцевого споживача послуг і продуктів підприємства.

Відео дня

Крім того, "професійне навчання і розвиток" входить до ТОП-5 очікуваних і бажаних пунктів, які співробітники хочуть отримати від роботодавця. Також до цього списку увійшли офіційне працевлаштування, перспективи кар'єрного зростання, атмосфера взаємної поваги в колективі. На першому місці – високий рівень оплати праці.

Під час опитування з'ясувалося, що у половині українських компаній існує та чи інша система корпоративного навчання і розвитку співробітників, або ж її елементи.

Якщо говорити про те, у якому саме вигляді компанії реалізовують програму корпоративного навчання і розвитку, то досить поширеною практикою – 34% – є організація внутрішніх тренінгів/курсів. 27% опитаних зазначили, що в їхніх компаніях є спеціально підібрані корпоративні профільні бібліотеки. 23% респондентів кажуть, що компанії оплачують співробітникам відвідування зовнішніх семінарів/тренінгів/конференцій.

Як показало опитування, менш поширеними є внутрішні системи e-learning, відвідування зовнішніх курсів і корпоративний коучинг – по 15%, 14% і 11%, відповідно.

У більшості випадків співробітники вважають наявні програми корпоративного навчання і розвитку корисними. Позитивний ефект від них відзначили 68% респондентів. При чому, 57% учасників опитування вказали, що для них навчання в компанії дуже корисне. Разом з тим, є й такі респонденти, на думку яких, програма корпоративного навчання є марною.

Якщо говорити про бажані формати, у яких хочуть навчатися респонденти всередині компаній, то найкориснішими і найзручнішими називають коучинг та e-learning.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X