Основні тренди харчової промисловості

0 коментувати

В кінці листопада, у Франкфурті відбулася наймасштабніша виставка харчових інгредієнтів Європи - Food Ingredients Europe 2017.

На площі понад 60 тис. кв. м 26 тис. відвідувачів знайомилися з новинками ринку харчової промисловості, слухали виступи понад 140 запрошених експертів з компаній-лідерів галузі. Ця конференція вважається найбільш значимою і важливою для ринку харчової промисловості, оскільки тут полягають найважливіші контракти з новими партнерами, відбувається обмін досвідом та передовими технологіями і формується майбутнє ринку харчової продукції. Під час відвідування виставки, я виділив 5 основних трендів ринку харчових інгредієнтів Європи.

Здорове харчування

Тенденція до популяризації здорового харчування вже давно не є чимось новим, але в цьому році, на FIE вона проявилася в неймовірних масштабах - новим рішенням в категорії здорового харчування було виділено відразу 2 павільйони. Серед них - нові інгредієнти, які сприяють зниженню рівня цукру (low-sugar), солі (low-salt) і жирів (low-fat) в харчовій продукції, при цьому не погіршуючи їх смакових характеристик. У цю ж категорію відносяться і добавки, які роблять кінцевий, продукт більш екологічним. Окремо варто виділити інгредієнти, що розширюють функціональність продукції - підвищують рівень протеїнів, пробіотиків, харчових волокон, вітамінів, колагену, мінералів, мікроелементів і т.д.

Абсолютна більшість компаній-учасниць виставки вкладають величезну кількість зусиль у виробництво нових інгредієнтів, а провідні світові виробники продукції - охоче їх використовують. В майбутньому, розробці нових інгредієнтів буде приділятися ще більше уваги, а їх застосування надасть продуктам цілий спектр нових корисних особливостей.

Натуральні технології

З огляду на бажання кінцевого користувача споживати натуральний продукт, все більше виробників інгредієнтів намагаються застосовувати не синтетичні, а натуральні рішення. Так, одна з лідируючих компаній представила на виставці новий натуральний ароматизатор на основі цукрового буряка. Він виконує завдання "подслащивания" продукту за рахунок аромату, що дозволяє значно скоротити кількість цукру в рецептурі.

Пошук нових компонентів

Цей тренд також пов'язаний з попереднім - харчові інгредієнти повинні забезпечувати кінцевого продукту належну функціональність, але при цьому - залишатися натуральними і корисними. Одним з компонентів, який почав активно застосовуватися в інгредієнтах в останні роки став колаген. Колаген - це білок, що становить основу сполучної тканини організму. Незважаючи на те, що він не містить повного набору незамінних амінокислот, його застосування в раціоні харчування сприяє поліпшенню здоров'я шкіри, нігтів, сполучних тканин в організмі. Крім того, колаген є економічно вигідним у використанні, має стійкість до термічного впливу і тривалого зберігання.

Використання сої

Все більше виробників інгредієнтів звертають увагу на переваги використання сої як джерела протеїнів. Це викликано як її невисокою вартістю щодо тваринних білків, так і зростаючою популярністю вегетаріанських, веганських дієт і стилю життя.

У цьому контексті Україна може стати світовим лідером в експорті сої. Природний клімат нашої країни сприяє успішному вирощуванню сої в великих масштабах при мінімальних витратах. Крім того, у нас є хороша експортна база і можливість поставки сої як по всій Європі, так і за її межами. Виробництво і експорт сої в Україні стрімко зростає вже більше 5 років. За даними порталу Landlord, Україна за підсумками минулого року експортувала близько 2.7 млн ​​тонн сої, що принесло $986 млн компаніям-експортерам.

На жаль, 95% всієї сої все ще експортується у вигляді бобів і переробляється за кордоном. Збільшення обсягів переробки сої могло б значно збільшити прибуток українських експортерів, і в найближчі роки цю проблему необхідно вирішити, щоб зайняти свою нішу на глобальному ринку.

Відмова від хімії

Одне з головних прагнень сучасного виробника харчової продукції - так званий "Clean Label", який гарантує, що продукт є натуральним і не містить хімічних компонентів. Це ж правило працює і для виробників інгредієнтів.

Завдяки своїм масштабам, FIE є ідеальним місцем для того, щоб аналізувати тренди сьогоднішнього дня. Те, що лідери ринку демонструють в рамках подібних виставок і конференцій, вже найближчим часом буде впливати на ринок харчової продукції Європи і нашої країни зокрема. Тому для українських виробників харчової продукції вкрай важливо відвідувати або хоча б ознайомитися з основними тенденціями головних галузевих заходів.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: