Як заробити мільярди на жіночій самотності
Ще один тиждень зростання, надій, економічних і корпоративних звітів, що не дуже надихають, феєричних IPO, набігів «робінгудів» і нескінченних суперечок на тему «бульбашки».
Таксі, доставка або щось ще? Сезон корпоративних результатів триває, пік пройдено, але тим не менш досить багато цікавих компаній продовжує звітувати про результати останнього кварталу минулого року.
Ще цікавіше спостерігати реакцію на ці результати інвесторів, які намагаються абсолютно в усьому побачити позитив, по-моєму, здебільшого через страх пропустити частину шоу. Тут показовим є UBER, який схибив з прогнозом, що щодо виручки, що щодо прибутку. Здавалося, мав бути «покараний». Але ні — всю першу половину торгової сесії, наступного дня після оголошення результатів, акції торгувалися в плюсі й лише пообіді опустилися в червону зону разом з рештою ринку. Цікаво при цьому читати коментарі аналітиків, які тепер вже запевняють, що падіння обсягів перевезень — дурниця, найголовніше — це бізнес з доставки. Так і заплутатися можна. У чому ж суть діяльності цієї відомої компанії? І найголовніше — коли вона, нарешті, почне заробляти?
Як бачимо, класичні ознаки успіху — позитивний грошовий потік і прибуток — вже нікого не цікавлять. Про це вельми яскраво свідчить динаміка індексу зростання вартості неприбуткових підприємств, який розраховує Goldman Sachs. Якщо протягом останніх п'яти років значення індексу коливалося в межах від 80 до 100 пунктів, то на сьогодні стрімко зросло до 385. Ось що робить з людьми жадібність і страх не отримати свою частку пирога.
Як заробити мільярди на жіночій самотності. Ще один чудовий приклад того, що відбувається в ці дні на ринку — лихоманка IPO. На ринок виходять всі, хто зміг придумати історію, що більш-менш продається. Про прибуток, звичайно ж, не йдеться взагалі, хіба що в моделях та довгострокових прогнозах.
Цього тижня в центрі уваги було IPO додатку для побачень Bumble (BMBL). У перший день торгів акції злетіли на 63%, довівши капіталізацію до $7,7 мільярда. Суть програми в тому, що вона дозволяє жінкам першими знайомитися з чоловіками, які вже до того залякані гендерною рівністю, що навіть і думати не можуть про те, щоб наблизитися до жінки, що викликає симпатію. Ось це часи, ось це бізнес, ось це ідеї! Вчіться: одне «шлюбне агентство» в телефоні продано за ціною всіх українських олігархів з їхніми «заводами, газетами та пароплавами».