Що Україна представить на Національному стенді в Китаї

5 жовтня 2018, 15:00

31 день залишився до найбільшої виставки з імпорту в Китаї – CIIE 2018.

China International Import Expo 2018 (CIIE 2018) – це перша орієнтована на імпорт виставка Піднебесної і можливість бути в числі перших країн, котрі запропонують товари та послуги з високою доданою вартістю ринку Китаю та регіону. Тим паче, даний ринок має вражаючий потенціал: лише впродовж наступних 5 років КНР планує закупити товарів та послуг на $10 трлн. І, що головне, ці прогнози підкріплені політичною волею керівництва країни. Китай зі своїми величезними виробничими потужностями та ресурсами відкривається для імпорту.

Відео дня

Чому Китай

Для України і українського бізнесу участь у виставці такого масштабу важлива з багатьох причин.

По-перше, торгівля з КНР – "ринком у фокусі" для українського експорту, є стратегічно важливим напрямом для нашої країни. Минулого року Китай посів 2-ге за обсягом товарообігу місце у світі та 1-е місце серед країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Товарообіг між Україною та Китаєм у 2017 році склав $ 7,69 млрд і зріс на 17,9%. При цьому український експорт до Піднебесної за цей же період склав $ 2,04 млрд та зріс на 11,3%. Динаміка позитивна.

По-друге, це захід глобального значення, що в такому форматі організовується в КНР вперше. Міжнародна виставка була офіційно анонсована Головою КНР Сі Цзіньпіном на Форумі "Одного поясу – одного шляху" в травні 2017 р.

Кілька показових цифр. Загальна виставкова площа CIIE 2018 перевищує 270 тис. кв.м. У виставці з Національними стендами візьмуть участь понад 80 країн. Організатори готуються щодня приймати більше 300 тис. відвідувачів, а це – байєри, інвестори та офіційні делегації з усього світу.

По-третє, це можливість для нашої країни представити свій торговий, інвестиційний і туристичний потенціал, унікальні продукти і послуги, а для українського бізнесу – скористатися цією практичною можливістю для розширення експорту до найбільшої за населенням країни світу.

В Україні підготовка до участі у виставці організовується на високому рівні. Завдяки сприянню Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва, нам вдалося об’єднати зусилля держави, бізнесу та міжнародних партнерів. Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. В такому форматі участь України із Національним стендом в Китаї, без сумніву, дозволить представити торговельний потенціал, інвестиційні досягнення та якісні, конкурентні та унікальні товари та послуги на ринку Піднебесної.

Яким буде Національний стенд України

На СІІЕ 2018 під Національні стенди країн-учасниць виділено окремий павільйон, площею 30 тис. кв. м. Національний стенд - це концентрація найкращих, найбільш інноваційних, унікальних, якісних продуктів та послуг, котрі країна може експортувати. Це єдиний простір, в якому органічно поєднані продукти та послуги країни, що разом передають єдиний меседж, створюють довіру до продуктів та інтерактивно залучають потенційних покупців. У СІІЕ 2018 візьмуть участь офіційні делегації, байєри та інвестори з понад 80 країн світу, тож боротьба буде переважно вестись за їхню увагу.

Для представлення свого торгового, інвестиційного та туристичного потенціалу в України буде 136 кв. м., які на безоплатній основі країні надала китайська сторона. Досягнення та експортні можливості України на CIIE 2018 будуть вперше представлені з комплексним використанням Експортного бренду, який ми нещодавно презентували та котрий стане єдиним стрижнем комунікації про український експорт. Компанії, котрі з самого початку почнуть використовувати елементи брендування виграють у довгостроковій перспективі від комплексного просування українських товарів і послуг на зовнішніх ринках, котре буде здійснювати держава.

Концепція, архітектурне рішення стенду та експозиція вже затверджені і на сьогодні триває його будівництво. Не буду вдаватися в деталі Національного стенду – це окрема тема, але вже зараз можу сказати, що він буде відкритим, з використанням сучасних інтерактивних та креативних трендів, з елементами VR (віртуальної реальності), унікальною навігаційною системою, електронним каталогом експортерів, інтерактивною інвестиційною та туристичною картами України, а також програмою, котра буде розкривати експортний, інвестиційний та туристичний потенціал країни.

До речі, Національний стенд України буде знаходитися навпроти стенду господарів виставки – Китаю, місце почесне і гарантує підвищений інтерес відвідувачів.

На відміну від комерційних стендів компаній, які знаходитимуться в іншому павільйоні, Національний не обмежуватиметься галузями, котрі Китай визначив пріоритетними для імпорту, і, відповідно, для виставки. Наша ціль - показати найкраще, чим Україна може вражати та захоплювати. Це саме той випадок, коли пропозиція формує попит.

Що унікального Україна представить мільярдному ринку КНР

Національний стенд буде зосереджений на можливостях, які Україна пропонує китайським інвесторам в галузях інвестицій, харчової і переробної промисловості, індустріалізації та машинобудування, креативних індустрій, IT та інновацій, туризму та освіти.

В рамках нещодавнього відбору на Національний стенд серед 110 компаній, що подали свої заявки було відібрано 18 продуктів і послуг з експортним потенціалом. Це, наприклад, інноваційні гаджети, інтерактивні столи та інтерактивні рюкзаки з LED-екраном, роботизований екзоскелет для реабілітації рухів кінцівок людей, розробки хірургічних та травматичних технологій та багато інших унікальних українських товарів. Критерії відбору – чіткі та об'єктивні: якість, інноваційність, креативність та експортний потенціал, тобто, український бізнес, котрий робить конкурентоздатний продукт з високою доданою вартістю.

Крім того, завдяки спільній ініціативі з Укрпоштою та відкритому конкурсу, в якому міг взяти участь кожен бажаючий, було визначено найкращі українські МСБ – виробники хендмейду, які також зможуть представити на виставці свої унікальні продукти ручної роботи і послуги. Таких було обрано 5+1. Це, наприклад, українські витинанки, створені за eco-friendly технологією, унікальні скляні фігури, прикраси з натуральних матеріалів, в’язані іграшки, шкіряні вироби з художнім ручним тисненням та ручним гравіруванням, а також механічні 3D-конструктори.

Для переможців передбачені спеціальні місця для їх демонстрації, а Укрпошта безкоштовно доставить зразки до виставкового центру Шанхаю. Україні важливо йти в ногу із світовими трендами торгівлі, яким є, зокрема, глобальний розвиток електронної комерції, і демонструвати це світу.

Разом із презентаціями представників державних органів і галузей, ці та інші інноваційні продукти сформують значну частину експозиції України та стануть "обличчям" українського Національного стенду в Китаї. Продукти та послуги багатьох інших компаній також будуть представлені у Національному каталозі експортерів, що буде доступний на Національному стенді для всіх учасників виставки.

Впевнена, що ми разом зможемо розкрити можливості України для іноземних байєрів та інвесторів на події такого глобального значення. А поки продовжуємо разом з українським бізнесом готуватися до відкриття нових можливостей на ринку КНР. Маємо виступити єдиною командою, бо в світі має бути більше українського!

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X