Скільки чоловіки готові витратити на подарунок
Наша компания провела исследование к Международному женскому дню. Мы призвали всех украинок подсказать мужчинам, какой подарок они хотят получить к 8 марта.
Чоловікам запропонували звірити свої плани і очікування жінок.
"Потому что на 10 девчонок по статистике девять ребят". Скільки жінок на одного чоловіка?
56% чоловіків планують привітати більше 4-х жінок зі святом. У більшості випадків це дружина/дівчина, мама або родичка. Серед одержувачів подарунків також співробітниці, подруги і клієнтки. Виявилося, що 7,9% українців не обділять увагою коханок, серед жінок лише 4,5% очікують привітання від коханців.
40% жінок розраховують отримати подарунки від 2-3 чоловіків. В основному від чоловіка/хлопця, батька або родича. Практично всі (94%) представниці прекрасної статі готують подарунки для інших жінок.
І тільки 3% чоловіків не будуть нікого вітати, як і 2% жінок не очікують привітань.
Що хочуть отримати жінки і що ж подарують їм чоловіки?
30% українських жінок хочуть отримати емоційний подарунок, такий як туристичні поїздки, відвідування культурних заходів і святкова вечеря. Такий вибір обумовлений бажанням жінок виділити цей день серед інших у році.
В TOP-5 бажань жінок також потрапили ювелірні вироби – 23%, парфуми/косметика – 15%, речі, взуття, аксесуари – 12% і техніка/електроніка – 9%.

Поки жінки очікують матеріальний подарунок, чоловіки роблять ставку на парфумерію, квіти і нематеріальні привітання (по телефону, в соціальні медіа і месенджери). 19% представників сильної статі готують індивідуальні подарунки, такі як абонемент у фітнес-клуб, автозапчастини, алкоголь, набір для малювання, посуд і гостинці, які замовили. Чоловіки також нададуть можливість жінкам вибрати собі подарунок за рахунок грошового презенту.
"Свято 8 Березня не втратило свою актуальність, особливо в свідомості жінок. Вони очікують уваги, поздоровлень і особливої атмосфери від своїх чоловіків у цей день. Порада для чоловіків – не ігноруйте! Порада для торговельних мереж – у вас є всі шанси не тільки збільшити виручку, а й надати чоловікам якісний сервіс і підтримку при виборі. 28% платоспроможного чоловічого населення країни ще не сформували свою потребу до подарунка. Роздробу в цей період необхідно впровадити нову послугу і завчасно поінформувати про неї – Консультації чоловіків. З огляду на відповіді респондентів, чоловічий погляд на подарунки не збігається з очікуваннями прекрасної половини. Не дивлячись на політичні застереження, свято залишиться прекрасною традицією вітати жінок", – поділився чоловічим поглядом Сергій Пашковський, директор з розвитку 4Service в Південній і Східній Європі/Центральної Азії.
Бажана і планована сума подарунка
35% жінок вважають, що сума подарунка не важлива, значима – увага. Українки цінують подарунки продумані, з фантазією і особистими уподобаннями. Але, такий же відсоток чоловіків схильні до спонтанного святкового шопінгу у найближчому магазині біля роботи або біля дому.
На запитання "На яку суму Ви б хотіли отримати подарунок?" жінки орієнтувалися не на бажання, а на можливості чоловіка. 62% чоловіків виділили на привітання представниць прекрасної статі бюджет в розмірі до 1000 грн і тільки 28% очікують отримати подарунок на цю суму. Меншість жінок (11%) припускають, що їх чекає привітання понад 5000 грн і тільки 6% чоловіків розраховують на цю суму.

Представники сильної статі визначили TOP-3 місць для пошуку і придбання святкових подарунків. Торгові центри в своєму місті відвідають 22%, спеціалізовані магазини (Brocard, Золотий Вік, Comfy) – 16% і ринки – 16%. Завчасно замовили подарунки в інтернет-магазинах 10% респондентів.

Квіти, як символ весни
Практично половина з опитаних жінок хотіли б отримати троянди або тюльпани, в цьому питанні чоловіки повністю солідарні з ними. Квіти чоловіки розглядають як головний подарунок і доповнення до основного. Як показало дослідження, 4% жінок не люблять квіти.
Серед весняних квітів респонденти виділили лілії, хризантеми, еустоми, альстромерії, крокуси, котики (вербова лоза) і квіти в горщиках.

"Явно видно, змінюється сприйняття традиції дарувати квіти на 8 березня. 30% респонденток як подарунок хотіли б отримати враження/поїздки або ювелірні прикраси. Чоловікам необхідно озброїтися цією інформацією і випарвдовувати очікування своїх жінок. Культурним закладам і ресторанам варто подбати про нетривіальну святкову програму. З огляду на відповіді респондентів, 12% чоловіків не планують дарувати квіти, що викликано зростанням цін у цей період. Споживачі вважають це не раціональним, вважаючи за краще витратитися на інший подарунок, а квіти приберегти для наступного випадку. Жінки дотримуються цього ж постулату. Цікаво, що 17% українок хочуть отримати в подарунок квіти в горщиках і тільки 11% чоловіків розглядають цей варіант, як гідний. Тут включається принцип екологічності і ставлення до зрізаних квітів. Прекрасне рішення для рітейлу – квіти як бонус до покупки", – поділилася жіночим поглядом Вікторія Скорбота, директор з розвитку 4Service в Україні
Матеріал написаний у співавторстві з Сергієм Пашковським.