Світ ніколи не буде колишнім. Але це не точно

29 квітня 2020, 18:00

«Усе! Наш світ більше ніколи не буде таким, як раніше!» Я не прихильник таких заяв. Поясню чому і що насправді, я вважаю, зміниться.

1. Інвестори мають таку слабкість — вони завжди переоцінюють вплив технологій у короткостроковому періоді і недооцінюють у довгостроковому. Схожий ефект відбувається і з нами зараз. Замовили кілька разів доставку і під враженням новин заявляємо — все, люди більше не повернуться в магазини. Повернуться. Як і збережеться тренд на зростання e-commerce. Однак істотні зміни ми побачимо тільки в довгому періоді — від трьох до десяти років. Цінності і звички не змінюються за кілька місяців.

Відео дня

2. Зараз нашу поведінку визначають три фактори: страх, карантин і падіння доходів. Перший і другий підуть у травні, а ось з третім проблема залишиться. Але потрібно не забувати, що реальні доходи не визначають активність покупців на 100%. Є й інші чинники — позитивні очікування (залежать від політиків і ЗМІ) і маркетингові стимули (залежать від конкретної компанії).

А ось ці зміни дійсно відбудуться швидко:

1. Компанії стануть уважнішими до витрат (вже стали). Почнуть активно впроваджувати технології оптимізації та економії. Але насамперед у прихованих для покупця процесах і на рівні В2 В відносин.

2. Невелика частина населення (відома як новатори) почне більше використовувати технології, у яких є usability. Але і це будуть швидше експерименти, ніж впевнена зміна купівельної поведінки. Але саме ця група в підсумку в тривалому періоді підключить масові сегменти до того, що прийме після експериментів.

3. І нарешті, найшвидші зміни. Вони відбудуться в зачісках чоловіків. Тренд у бік коротких стрижок у стилі запорізький козак. А також, відчутна кількість бізнес-леді поліпшать свої кулінарні навички.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X