Чого навчив українських ритейлерів непростий 2020-й

19 січня 2021, 09:30
НВ Преміум

Чотири зміни, важливі для бізнесу, які відбулися у минулому році.

Популярною є думка про те, що в основі змін в ритейлі, спричинених пандемією, лежить вихід в діджитал та безперервне впровадження нових технологій. Втім, технології — це лише інструмент, що дозволяє краще розуміти клієнта, ефективніше з ним взаємодіяти. Саме орієнтація на споживача — тренд, що є рушійною силою ритейлу протягом усієї його історії, тоді як кризові періоди традиційно стають приводом для бізнесу переглянути свої стосунки з клієнтами, якісніше реагувати на їхні запити, розраховуючи на довіру та підтримку. Сучасний споживач стає все більш вибагливим, а шопінг — свідомішим. Щоб досягти успіху, ритейлери мають знати, розуміти й передбачати мінливі потреби своїх клієнтів.

Відео дня

Ціна має значення, однак дедалі більше на вибір впливає місія та цінності бренду

COVID-19 змусив багатьох людей замислитися про свої купівельні звички й бренди, яким вони віддають гроші, тому місія компаній, ідейна складова бренду відіграватимуть дедалі важливішу роль. Клієнти хочуть взаємодіяти з брендами, цінності яких вони поділяють. Успішні продажі в сучасних умовах є витоком з готовності компанії відповісти на запитання: Чому ми важливі? Які цінності ми транслюємо?

Показовою була відмова провідних гравців світового ритейлу від реклами на платформі Facebook у червні 2020 року. Загалом понад 100 брендів зупинили показ реклами, щоб привернути увагу до проблеми відсутності відповідної модерації контенту, поширення дискримінаційних висловлювань та дезінформації. Ціннісні орієнтири виявились важливішими за фінансову вигоду. Серед компаній, які підтримали акцію, багато ритейлерів, чиї рекламні бюджети сягають десятків мільйонів доларів США щороку.

Показати ще новини
Радіо НВ
X