Навіщо брендам потрібен TikTok і за якими правилами грати на платформі?

21 лютого 2021, 12:00

Що спрацює? Музика, челендж, колаборація — способи просування в TikTok.

Головні правила присутності на майданчику

Як би це дивно не звучало, але TikTok розділив людей на два легіони: хтось кричить: «це соціальна мережа виключно для підлітків», а хтось годинами залипає на відео і захоплюється контентом. TikTok за останній рік став популярним серед користувачів і найбільш скачуваним застосунком. За статистикою, тільки в Україні нарахували майже 4 мільйони активних користувачів.

Відео дня

У чому плюс TikTok?

TikTok є, по суті, стрічкою новин. Тільки ви скролите не текст, а відео. А головне, що ці відео на весь екран (ну якщо не враховувати відео з ютубу й інстаграм, які користувачі просто дублюють). Так, в Instagram теж можна дивитися відео, але 95% всього контенту — це фото. TikTok же створювався для розваги.

Ви приходите після роботи, запускаєте застосунок і дивитеся відео. Для цього не потрібно підписуватися на користувачів, алгоритми TikTok самі підберуть для вас контент, який вам подобаються. Але це не всі плюси цієї платформи:

  • У TikTok немає географічних обмежень, тобто велика ймовірність, що ваш контент може потрапити в міжнародні тренди і стати популярним, наприклад, в Іспанії;
  • Будь-який контент, навіть брендований, може мати вірусний потенціал;
  • Контент подається в легкій формі. Тобто, створювати відео потрібно таким чином, щоб будь-хто міг його повторити;
  • На платформі велика конкуренція за перегляди, а це стимулює створювати креативний та якісний продукт;
  • Величезна аудиторія, основа якої — покоління Z (покоління Z або «зумери» — люди, народжені після 2000 року). Вони лояльні до рекламних проявів, якщо це зроблено якісно і креативно.

Але яким би хорошим не був TikTok, у нього є і слабкі сторони:

  • Його користувачі не ідентифікують блогерів, тобто підписуються передусім не на людину, а на контент;
  • Важко спрогнозувати, скільки переглядів збере відео, адже як працюють алгоритми платформи, знають тільки творці цих алгоритмів;
  • TikTok для розваг і поки його не сприймають серйозно;
  • На цей момент ще немає інструментів, які дозволяють вести аудиторію з платформи на сайт або продавати свій товар/послугу всередині TikTok;
  • Публікуючи нове відео, в 95% випадків ви працюєте на стрічку рекомендацій, адже вкладку «Підписки» скролить не більше ніж 5% користувачів.

Що робити бренду для того, щоб стати популярним на платформі TikTok?

У разі правильного підходу до просування TikTok може принести бренду величезний приріст потенційних клієнтів. Якщо без води і по пунктах, то:

1. Потрібно грати за правилами платформи. Якщо ви будете публікувати контент, який не є трендовим у молоді — переглядів ви не наберете. Тому потрібно розуміти на яку аудиторію ви націлені;

2. Потрібно генерувати велику кількість контенту — не менше 50 відео на місяць;

3. Якість ваших роликів не повинна поступатися контенту Насті Івлєєвої. Вже ніхто не хоче дивитися на відео, зняті на смартфон з поганим освітленням, а до брендів вимогливість від аудиторії в рази вища, ніж до профілів блогерів;

4. Ви повинні самі створювати унікальний контент, а не тільки слідувати трендам;

5. Залучати до співпраці інфлюенсерів, які вже є впізнаваними на майданчику, це додасть впевненості вашому старту.

Основний висновок один — лізти зі своїм статутом у TikTok немає сенсу. Але якщо ви консервативний бренд, який не може собі дозволити публікувати фривольний контент, це не означає, що на цьому майданчику вам нема чого робити. Бути присутнім вам ніхто не заборонить. Важливо лише розуміти — у контенту, який зроблений відповідно до ваших гайдлайнів, а не за рекомендаціями експертів, шансів стати вірусним значно менші.

Чому в TikTok дуже популярні такі відомі компанії, як: McDonalds, Disney, Nestle, Coca-Cola? — їх основна цільова аудиторія і є люди до 18 років.

Як їм вдалося легко інтегруватися в TikTok? Вони використовували найпопулярніші кейси та способи просування.

Музика

У TikTok є своя музична база. Кожен може вибрати для свого відео або популярну пісню, або запозичити з іншого відео. Але якщо ви бренд, то практично всі трендові композиції заблоковані і не дозволені для комерційного використання. Тому можна створити свою. У такому випадку, користувач почує вашу пісню і захоче взяти її для свого відео. Плюс такого просування в тому, що назва вашої пісні буде відображатися у всіх, хто її використовує. Користувачі будуть бачити, кому належить цей трек і перейдуть на ваш профіль. Головне — створити вірусну пісню.

Челенджі

Ще один працюючий спосіб просувати бренд — це челенджі. Ваше завдання — придумати конкурс, відповідний хештег і призи. Після цього запускаєте конкурс спільно з блогером, який передаватиме конкурсну естафету. І якщо підписники захочуть взяти участь — їм доведеться вказати ваш хештег або сторінку. Такі конкурси можуть приносити до 500 тис. переглядів.

Якщо не хочете морочитися з власним челенджем — беріть участь в існуючих, але не приділяйте цьому більше ніж 20% від загальної кількості вашого контенту.

Маски і ефекти

Як і в інстаграмі, в TikTik можна завантажити власну маску або ефект. Розробка такої 3D моделі коштує від $500, але це відмінний приклад для впізнаваності бренду. Такий варіант ідеально підійде для б’юті-брендів, щоб рекламувати свій товар. Працюючий приклад такої реклами — бренди Sephora і Louis Vuitton. Першому вдалося показати, як виглядає помада на користувачах, а другий просто «розмалював» обличчя своїм логотипом.

Колаборації

Ну і класичний варіант просування бренду — блогери. Це було, є і буде. Будь-який товар, який рекламує інфлюенсер, приводить нову аудиторію на сторінку.

Блогер може вказати, що це реклама, або ж розповісти, що користується вашим продуктом у повсякденному житті. Все залежить від того, як ви захочете себе рекламувати.

Також ви можете зняти спільний ролик з блогером або запросити його бути амбасадором вашого бренду в TikTok.

Висновок

Звичайно ж, TikTok — це ще одна стаття витрат у вашому бюджеті (реклама у блогерів, зйомка, монтаж, команда, SMM). Але платформа продовжує набирати популярність і якраз зараз саме той час, коли потрібно просувати свій продукт. Це прекрасна можливість бути на одній хвилі зі своєю аудиторією. Головне — не затягувати, адже фраза «Обережно, двері зачиняються» може пролунати зовсім скоро.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X