П’ять помилок співробітників українських компаній у Facebook, які шкодять роботодавцю

25 листопада 2021, 10:27
NV Преміум

Кожен другий співробітник великих українських компаній поширює шкідливу інформацію у Facebook від свого імені. Краща ситуація тільки в ІТ- та медіакомпаніях, де це робить кожен четвертий.

Як правило, люди не задумуються, що контент їхньої персональної сторінки може завдати шкоди роботодавцю. Проте Kroll у своєму щорічному Global Fraud Report зазначає, що саме працівники є одним з ключових джерел репутаційної шкоди (26%). А недавні гучні кейси Yaro та Fozzy Group добре ілюструють наслідки для компанії позиції працівника «це моя особиста сторінка і моя думка».

Відео дня

За резонансними скандалами непоміченими лишаються щоденні ситуації, коли співробітники стають інструментом збору даних чи поширюють фейкову інформацію в перемішку з промо матеріалами про компанію. Все це — дзеркало їх вміння фільтрувати інформацію.

Дослідження Facebook-публікацій співробітників топ-50 найкращих роботодавців показало рівень інфогігієни співробітників — і що читають, і чим готові ділитися. Ось п’ять типових помилок та їх наслідків для роботодавця.

Перше: читати та взаємодіяти з усім підряд. Співробітники вивчають максимум джерел — новини, аналітика, експерти. Аналізують та намагаються встановити, що є правдою. Проте дослідження показали хибність такого підходу. Люди, які взагалі не читають новин і які читають з багатьох джерел, однаково погано орієнтуються в інфопросторі.

Друге: підписки на ресурси-сміттярки, які продукують фейковий та маніпулятивний контент в емоційному упаковуванні. Саме вони є основою інформаційного поля співробітників — 7 з 15 найпопулярніших інформаційних ресурсів у Facebook — сміттярки. Саме їх матеріали і поширюють зі своїх сторінок більше третини співробітників топ-50 компаній. І тільки кожен десятий публікує посилання на видання з білого списку медіа (ІМІ).

Третє: безтурботно слідують інструкціям в пошуку безкоштовних розваг чи легкого вирішення наболілої проблеми. Як правило, вони зводяться до натискання на посилання чи встановлення безкоштовного додатка. Наслідки таких дій неприємні і для співробітника, і для компанії. Наприклад, шахраї отримують доступ до сторінки і публікують від імені працівника шкідливий контент. При цьому сама жертва часто ні про що не здогадується, адже такі дописи приховують від власника сторінки.

Показати ще новини
Радіо NV
X