Як український ІТ-бізнес реагує на пандемію коронавірусу

1 квітня 2020, 08:40

Перші кроки компаній з протидії епідемії в Україні

Чотири тижні тому в Україні офіційно зафіксували перший випадок захворювання на COVID-19. Авіа- та туристична індустрії першими зазнали удару пандемії. Інші, включаючи ІТ, ще зіштовхуються з усією кількістю нових бізнес-небезпек.

Відео дня

Першими заходами щодо запобігання поширенню захворювання в Україні були:

На вплив COVID-19 реагує і бізнес в Україні.

Більшість клієнтів N-iX — компанії з Західної Європи, США та Японії - раніше від України відчули спалах захворювань. Тому планувати необхідні зміни для збереження безпеки команди та бізнесу загалом ми почали до першого підтвердженого кейсу в Україні. Переглянули наші політики щодо організації роботи в офісі та відряджень, інформували співробітників про поради щодо захисту від вірусних захворювань, обмежили відрядження та зібрання співробітників в офісах компанії у Києві та Львові. З 16 березня перейшли на віддалену роботу.

За схожим сценарієм рухалися й інші українські ІТ компанії. Відповідно до опитування, проведеного Асоціацією ІТ Ukraine у період з 12 по 15 березня, українські ІТ компанії закупили в офіс антисептики та захисні маски, а також інформували співробітників про методи захисту від COVID-19. Декілька компаній, включаючи нас, створили спеціальну робочу групу для контролю ситуації та швидкого реагування.

Згідно з опитуванням щодо впливу COVID-19 на бізнес в Україні, проведеним Американською торгівельною палатою в Україні (ACC) та Deloitte, 12 березня більшість українських компаній вже вжили чи запланували необхідні заходи щодо підтримки та захисту своїх працівників.

19 березня ACC разом з Deloitte запустили своє друге опитування щодо впливу COVID-19 на бізнес в Україні. Результати показали, що більше половини респондентів (65%) зараз вважають, що їхня організація не виконає плани діяльності у 2020 році. Лиш 18% налаштовані більш оптимістично — 16% вважають, що зможуть виконати план, а 2% - перевиконати.

Хоч і з таким досить песимістичним прогнозом понад половина компаній-респондентів (64%) готова надавати допомогу суспільству для захисту від COVID-19.

Переважна більшість опитаних компаній зазначили, що вже надають допомогу у вигляді засобів захисту (27%), коштів (20%), медичних приладів (5%) та ліків (3%). Наприклад, ми ініціюємо масову закупівлю експрес-тестів на SARS-COV-2. Для цього створили спеціальний благодійний фонд, який буде наповнюватися 50% на 50% компанією та працівниками. Найближчим часом ми плануємо скерувати перші 2 млн гривень на закупівлю 10 тис. експрес-тестів.

Українські ІТ та інші бізнеси кожен по-своєму зіштовхуються з загрозою COVID-19. Проте кроки, які найперше не можна ігнорувати, залишилися спільними для всіх:

• Не затягувати з реакцією на зміни

• Активно комунікувати зі співробітниками, клієнтами та партнерами

• Турбуватися про безпеку співробітників та наявність необхідної для роботи ІТ-інфраструктури

• Зберігати оптимізм та допомагати одне одному.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X