Чим гірше, тим краще. Про стан російської цивільної авіації з перших вуст

24 березня, 08:30

Про що розповідав міністр транспорту росії Савельєв на засіданні комітету ради федерації з економічної політики 22 березня.

1. Іноземним авіакомпаніям не будуть давати права виконувати внутрішні рейси, інакше залишкам російської цивільної авіації кінець.

2. Приблизно 800 літаків «перевели в російський реєстр». Страхують у російській страховій компанії. Це викликає посмішку.

Відео дня

3. 78 літаків було втрачено за межами росії (дістали лізингодавці). Арештовані.

4. Загалом було до санкцій 1 367 повітряних суден в експлуатації.

5. Будуть розвивати внутрішній туризм.

6. Ціни виростуть не захмарно, а не більше суми, яку росіяни зможуть платити. Бо велику ціну ніхто не заплатить і літати не будуть, тому ціни авіакомпанії не зможуть підняти більше, ніж купівельна спроможність. Просто кажучи: навіть внутрішні рейси будуть для авіакомпаній збитковими. Або не будуть заповнюватись.

7. За кордон літають тільки на літаках, які були у власності російського виробництва. Це 193 з 1 367 літаків. При цьому «не кожна країна, куди ще можна літати, заправить авіапальним у зворотню дорогу».

8. 143 з цих 193 літаючих за кордон — це Sukhoi Superjet, 44 Boeing та Airbus і 1 Ту-204. Тут зауважу, що Superjet дуже залежний від імпортних комплектуючих. Тобто його льотна придатність на російських запчастинах буде не тривалою.

9. Прикладом для наслідування і орієнтиром для Савельєва є Іран, який зберіг авіацію за всі роки санкцій. Ха. Ха. Ха.

10. Літають в РФ зараз десь не більше 30 іноземних авіакомпаній. «Не всіх до нас пускають через запроваджені обмеження».

11. Іл-86 та Іл-96 будуть використовуватись авіакомпанією S7. Іл-86 не виконував пасажирські рейси з 2011 року. Іл-96 кілька штук експуатували в світі.

12. Вже отримано вимогу повернути більше ніж 500 літаків. Можна їх спробувати викупити. Це приблизно 20 млрд доларів. І це не означає, що після викупу буде можливість ремонту і сертифікованого обслуговування. Ну, і така сума, за словами Савельєва, «дуже велика».

13. Більше ніж 20 російських банків виставляли акредитиви для гарантій зобов’язань російських авіакомпаній за лізинговими платежами. Зараз ці акредитиви відкриті всі. Тобто лізингодавці вже забирають десь 200 млрд рублів. Це дефолт авіакомпаній вже 28 березня. Або/та дефолт банків. Шкода лище, що це акредитиви, а не ескроу.

Щасливого польоту російському повітряному кораблю. А нам ті літачки скоро знадобляться. Буде надлишок повітряних суден, ціна лізингу впаде. Тут ще нацперевізника створювати скоро.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X