П’ять зон відповідальності управлінця

31 липня 2021, 11:15

Позиція «я можу все сам» найчастіше продиктована нам умовами тісного бюджету на перших порах і авантюризмом, який притаманний підприємцям. З такою позицією вигоряння обжене точку росту набагато раніше, ніж здається.

Статистика підтверджує цю проблему цифрою 4% — саме стільки компаній продовжує свою діяльність на другому році після заснування.

Як визначити свої основні напрямки та зони відповідальності підприємцям у себе ж в компанії, щоб і бізнес процвітав, і сам підприємець залишався в ресурсі?

Відео дня

Необхідно скласти список всіх зон відповідальності, які є у вас зараз. Це буде довгий детальний список. У всіх він буде різний. Виписуйте тільки те, за що відповідаєте зараз у компанії.

Склавши детальний список своїх обов’язків, можна переходити до списку «що ще я повинен робити, але не встигаю». Визначте свою реакцію на кожен з пунктів. Впевнена, що десь ви відчуватимете задоволення, а десь — внутрішнє роздратування — чому саме я повинен це робити? Така рефлексія допоможе дістати вам все з голови на аркуш, тверезо оцінити список зобов’язань і скільки часу чому ви приділяєте.

Бути багатозадачною надлюдиною з високою ефективністю і зарядом енергії — дуже модно в сучасному світі, тільки такого не буває. У нас є 24 години на добу, з яких як мінімум 6−7 годин ми заряджаємо наші батарейки, щоб видавати енергію протягом дня. Саме енергія — найважливіший ресурс, яким володіє ефективний підприємець. А вона не береться з нізвідки.

Визначте п’ять зон, за які ви як CEO будете нести відповідальність. Пройдіть за списком, проаналізуйте і розділіть, що ви берете на себе, адже в підприємництві є сфери, які ви просто не можете делегувати. Важливо, щоб вони збігалися ще і з вашою любов’ю до цієї діяльності. Правильні 5 пунктів вестимуть ваш бізнес до розвитку і масштабування, а вас наповнювати енергією.

Як я визначала свої завдання як CEO. Сформувала список і занесла його в Trello — мені так легше орієнтуватися, відразу бачу структуру. Назвала колонку «Весь список». Далі сформувала колонку «Мої обов’язки як CEO Fly_Academy» і перенесла з першої колонки 5 зобов’язань, за які я відповідальна. Зробила скрін і поставила на заставку. Це допомагає, коли в потоці справ і стресу мене починає нести в не мою зону відповідальності.

Як це працює на практиці у наших клієнтів. Формуючи стратегію персонального бренду для них, ми просимо надати весь список і звертаємо увагу тільки на один найважливіший пункт: «Просування свого бізнесу через себе». Саме цей пункт повинен бути серед п’яти основних у підприємців. І це те, що об'єднує всіх — робота над своїм персональним брендом для створення каналу комунікації своєї справи.

Особисту комунікацію точно не можна передати на аутсорс. Власник/CEO — голос бізнесу, гарант і експерт. Через нього будується довіра. Написання публікацій, подкастів, особиста комунікація в соціальних медіа, виступи на форумах — прямий обов’язок власника/CEO. І так, саме стаття «Персональний бренд власника/CEO» включається в маркетинговий бюджет компанії. Формуючи особистий бренд, ми отримуємо свій потужний канал для комунікації та зростання аудиторії.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

На питання «а чи потрібен мені особистий бренд?», ми завжди відповідаємо: «Якщо раніше краще було мати його, зараз вже неможливо не мати». Світ диктує правила відкритості, і у нас щодня з’являється дедалі більше можливостей для прояву себе і своєї справи. Ваш основний обов’язок як власника/CEO — бути брендом.

Але побудувати успішний персональний бренд — ще одне непросте завдання, а часом і справжній виклик. Здавалося б, якщо вам вдалося створити свою компанію і корпоративний бренд, то з персональним все буде куди простіше. А от і ні. Насамперед це буде робота над собою, адже ви і є ваш бренд.

Ми в агенстві говоримо: «Тільки справжній вплив веде до дії». А істинного впливу не може бути без сильного персонального бренду.

Показати ще новини
Радіо NV
X