Digital-персона. Стерти в один клік

24 жовтня 2021, 13:00

Соціальні медіа дали нам можливість масштабувати себе і створювати свій цифровий образ набагато швидше, ніж раніше. На цій можливості виросла ціла індустрія з тих, хто створює контент, хто просуває його, і хто оплачує.

По суті, кожен має можливість стати головним редактором свого особистого медіа, що швидко зростає. І кожен медіа-проєкт, будь то людина, студія або корпорація, вступає в боротьбу за увагу. Як заявив CEO Netflix, головний конкурент за увагу глядачів — сон. Ми настільки прискорилися, інформації так багато, а мозок ще не адаптувався до такого потоку, що увага стала головною валютою. А грань між реальною людиною і digital-персоною стерта.

Відео дня

Який в житті цей популярний блогер? Чи така успішна б’юті-інфлюенсер, як вона показує в своїх соціальних мережах? Ці питання відходять на другий і третій план, тому що глядачеві/читачеві важливий саме трансльований образ digital-персони.

Ми з командою щодня зустрічаємося із запитами на кшталт: «Я хочу замовити у вас особистий бренд в Instagram» або «Я хочу побудувати особистий бренд. Як мені отримати 10 тис. фоловерів?». Ми регулярно переглядаємо запити в Google і комбінація слів «особистий бренд в Instagram» потрапляє в ТОП запитів. Що це означає? Що особистий бренд, образ digital-персони, можна створити. Але що, якщо раптом пропаде канал зв’язку, через який транслюється цей образ? В такому випадку бренд може бути стертий в один клік. Це теж стратегія.

Цифровий світ дає нам можливість, як швидко масштабуватися, так і швидко бути стертим. Є певний цикл: створення digital-персони — масштабування — швидкий заробіток — exit.

Бренд особистості — це репутація, перш за все. Особистість — те, що є у нас від народження. Наприклад, ми в нашій компанії підкреслюємо в людях сильні сторони, наводимо фокус на переваги, розробляємо позиціонування і моделі комунікації, допомагаємо вести за собою і підвищуємо впізнаваність, без ризику втратити це все. Особистість не можна втратити, а ось свою digital-персону — можна. Це потрібно розуміти і для себе зробити вибір, яким шляхом йти.

Проявляти себе — одне з перших завдань людини, у якої є мета створити свій образ, свій особистісний бренд. І здорово, що кожен раз можна збирати заново себе під мету, досягати її, посилювати вплив і знову збирати заново. Це циклічний процес, який не має фінальної точки. У digital-персони це є і потрібно просто це прийняти.

Ми настільки прискорилися, інформації так багато, а мозок ще не адаптувався до такого потоку, що увага стала головною валютою. А грань між реальною людиною і digital-персоною стерта.

Нас багато. Мільярди людей. І нам потрібна самоідентифікація, щоб бути поміченими, почутими, прийнятими. Людина — тонка складна система, яка завжди видозмінюється і трансформується під впливом світу. Підходити до роботи над брендом особистості доводиться на певному етапі шляху. Бренд особистості не створюється з нуля. Бренд особистості перезбирається і формується, враховуючи особливості людини, її історію та досвід. Книга бренду пишеться з самого народження і настає момент, коли нам потрібно вигідно подати себе і прийти на територію, зайняту іншими.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Ми — голос нашої справи. Ми повідомляємо світ про те, що робимо, простою мовою. Навіть якщо раптово зникне розкручений канал комунікації в найпопулярнішій соцмережі — не страшно. Адже бренд особистості не стерти одним невірним кліком.

Показати ще новини
Радіо NV
X