Кілька слів про новий колдоговір Укрпошти

27 грудня 2016, 09:04
Що заважає операторам посміхатися клієнтам і ка це змінити

Хочу розповісти про дуже важливу перемогу, яка сьогодні відбулася в Укрпошті. Однією з найважливіших перемог, досягнутих нами на шляху до побудови нормальної, ефективно працюючої компанії. Сьогодні ми, на конференції трудового колективу Укрпошти, внесли зміни до Колективного договору, який регламентує взаємовідносини нашої компанії і її співробітників.

Відео дня

У чому новина?

Для звичайної, приватної компанії - норма мати можливість мотивувати співробітників на більш ефективну роботу ( "зривати зірки") через систему преміювання і бонусів. В Укрпошті вона теж, формально є. Але - лише формально. Всі наші співробітники мають оклад, надбавку, преміальні, "надбавки на преміальні" і т. д. Система настільки складна, що часом, і десять раз уважно вивчивши зарплатну відомість, не можеш зрозуміти, скільки ж все-таки конкретний фахівець в середньому отримує на руки. Але, незважаючи на всю складність цієї системи, що мотивує в ній насправді немає нічого: розмір премій і надбавок залежить від загальних фінансових результатів, і жодним чином - не від ваших особистих показників ефективності.

Внесені до Колективного договору зміни дозволяють виправити цю проблему. Нова система преміювання буде базуватися на чітких показниках ефективності, які для кожного напрямку діяльності Укрпошти будуть визначатися окремо. Це відкриває шлях до того, щоб наші співробітники хотіли швидше обслуговувати клієнтів, а значить, обслуговувати більше клієнтів і отримувати більші преміальні, частіше посміхалися, намагалися вирішити проблеми, а не створювати їх, і т. д.
Другий важливий момент: ці зміни дозволяють привести доходи співробітників Укрпошти до недавно прийнятої норми про підвищення мінімальної заробітної плати в Україні вдвічі (до 3200 грн), і при цьому, - збалансувати це підвищення з фінансовими можливостями компанії.

В результаті, доходи працівників виробничих спеціальностей, що включає весь персонал відділень, сортувальників, водіїв, листонош, виросте в середньому на 28-53%. І якщо сьогодні конкретний оператор поштового зв'язку, що працює в Запорізькій дирекції, має посадовий оклад 2020 грн, то після запропонованих змін до Колективного договору буде отримувати 3200 грн (якщо працює на повну ставку).

Це повинно стати ще одним важливим кроком у напрямку підвищення ефективності наших співробітників, і створення більш дієвих стимулів для їх якісної роботи.

Пояснювати колективу важливість таких змін було складно і довго: підготовка, обговорення і узгодження змін зайняло у нашої команди два місяці. Але ці два місяці були варті того: нинішні зміни в колективний договір - це величезний прорив в трудових відносинах нашої компанії. Я радий, що сьогодні наші пропозиції майже одноголосно отримали підтримку з боку делегатів трудового колективу, і профспілок держкомпанії.

Я абсолютно впевнений, що сьогоднішній день дасть потужний поштовх для розвитку Укрпошти, і поліпшення стандартів роботи її співробітників. І хоча знадобиться час, щоб показати на ділі працівникам Укрпошти взаємозв'язок між їх ефективністю і якістю їх роботи і їх доходів, я впевнений, що усмішки все ж не змусять себе довго чекати.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X