Як перетворити офісну нерухомість на лайфстайл і чому важливо ділитися досвідом

31 травня 2021, 10:30

Мережа гнучких офісних просторів Creative States запустила франшизу. Інвестиції в запуск однієї локації — від $840 тис., щомісяця франчайзі буде отримувати дивіденди в розмірі $24 тис. З нашого досвіду, окупність інвестицій — від 3-х років.

Як ми прийшли до ідеї масштабування

Не хочеться зі старту скочуватися в банальні обговорення в дусі «криза — час можливостей». Перш за все це складне випробування і стрес для будь-якого бізнесу. Проте, для нас минулий рік ознаменувався кількома перемогами. Ми запустили нові формати оренди, тим самим продовжили впроваджувати на ринку стандарти гнучкості і якості одночасно. Показали бізнесу, як оптимізувати бюджети на утримання офісу в період пандемії і не тільки. По суті, ми пропонуємо «передплату» на офісний продукт: орендар отримує повноцінний офісний сервіс, безпеку і комфортні умови для роботи. Роботи, яка вже давно не про роботу, а про лайфстайл.

Відео дня

Нам вдалося вирости з традиційного коворкінгу в найбільшого оператора гнучких офісних просторів. У минулому році ми відкрили дві локації — Creative State of Arsenal на місці занедбаного збройового заводу Арсенал в історичному центрі Києва і Creative State of Dnipro у бізнес-центрі Кудашевський у Дніпрі. За рік пандемії вирвалися в лідери сегменту офісної нерухомості А-класу. 4 локації, 2 міста-мільйонники, близько 12 тис. м2 і більше 2 тис. резидентів. Весь цей досвід систематизований — ми сформували roadmap експансії Creative States і готові ділитися з ринком нашими практиками та стандартами. І навіть факапами.

Нас давно просили зробити франшизу, але ми не поспішали. Для мене принципово важливо створювати якісний продукт, а його успіх складається з сотень дрібних нюансів, які в результаті і відрізняють Creative States від інших пропозицій. Коли командно прийняли рішення, що вже пора — запустили спільний венчурний проект з компанією «ФРАНЧ» і Романом Кириловичем. У його портфелі вже є безліч успішно реалізованих франшиз. Вірю, що франшиза Creative States також стане гідним кейсом масштабування бізнесу як в межах України, так і на західних ринках.

Про співпрацю з франчайзі

Ми орієнтуємося на всі регіони України, окрім Києва і Дніпра, де вже є наші локації. Більш того, франшиза відкрита для підприємців з будь-якої точки світу. Головне, щоб модель Creative States була синхронізована з містом за соціально-економічними, культурними та іншими факторами. Ми не прагнемо захопити нові ринки за всяку ціну. Перш за все, нам важливо зберегти бренд і його «вайб».

У контракті з франчайзі визначаємо зони відповідальності та обов’язки кожної сторони. Що стосується користі від співпраці, то партнеру ми гарантуємо повноцінний запуск локації «під ключ». Як з боку ремонту та облаштування нового простору, так і з боку найму співробітників, маркетингу і продажів — головний офіс готовий підтримувати франчайзі на кожному етапі.

Хороший сценарій — це коли ти потрапляєш на локацію Creative States, скажімо, в Дубаї, і у тебе все ще зберігається відчуття, що ти в «Штаті» на Арсеналі або в БЦ Senator (правда, тут явно більше золота в дизайні). Поганий — коли від твого бренду залишається тільки логотип при вході. Саме тому ми ретельно розглядаємо кожну заявку від франчайзі, часом навіть занадто. Поріг входу високий — вступний внесок у розмірі $100 тис. До слова, на перший місяць збору заявок ми дали дисконт: так, при відборі франчайзі персональна знижка на вступний внесок може варіюватися до 50%, залежить від потенційного партнера, його цілей і амбіцій.

Інвестиції в запуск однієї локації — від $840 тис., при цьому щомісяця франчайзі буде отримувати дивіденди в розмірі $24 тис. З нашого досвіду, окупність інвестицій — від 3-х років. Звичайно, це багато в чому залежить від місця розташування локації. Для сектора комерційної нерухомості 3−4 роки — цілком адекватний період.

Чому це злетіло

Наші офіси регулярно заповнені не через хайп, а в силу вигідних орендних умов і персоналізованих, гнучких пропозицій для резидентів. Люди живуть сьогоднішнім днем і вибирають провайдерів, які відповідали б їхнім потребам тут і зараз. В цьому і є суть Creative States — бути з клієнтами на одній хвилі і надавати те, що їм потрібно на цей момент.

Наприклад, багатьом припав до душі наш процес онбордінгу. Коли приходить новий резидент, ком’юніті-менеджери збирають про нього докладну інформацію — день народження, хобі, чим займається по роботі і чим цікавиться по життю, як звуть дружину, чоловіка, дітей, якої породи собака, кулінарні вподобання всіх перерахованих та інше.

Подібна «анкета» допомагає нам скласти повноцінний портрет цільової аудиторії і завжди відчувати її болі та потреби. У нас з резидентами дуже тісне емоційне спілкування. Увага до дрібниць у стосунках з людьми — наша фішка.

Намагатися дивувати у всьому і давати щось більше, що перевершує очікування клієнта — підхід, який сформувався в процесі розвитку бренду. Візьміть інтер'єри Creative States — якщо не переговорка з LEGO, де вже всі звикли, що сидять не діти, а дорослі діти (міністри і головний виконавчий директор глобальних компаній), то гамаки в бізнес-сьютах. Завдяки цьому wow-ефекту ми перетворили офісну нерухомість на контент, на медіа та дали друге життя старим майданчикам, реінкарнували їх.

Ми не пафосні і не сноби. Потрапляючи на наші локації, люди змінюють ставлення до офісу і розуміють, що робоче місце може бути таким же комфортним, як дім, або ж просто іншим. В Україні ми закріпили за собою ці стандарти. Пора рухатися далі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X