Чого від компаній чекають їх клієнти в 2018 році

0 коментувати

"Скоро боти і штучний інтелект заберуть у всіх роботу" - те, про що ще недавно говорили лише на з'їздах футурологів, вже обговорюють на бізнес-форумах, незалежно від галузі. 

Швидше за все, все так і станеться, але явно не в 2018 році. А ось для того, щоб вижити в конкурентній боротьбі, сервісним компаніям і їх PR-відділам треба ставати для своїх клієнтів ботами вже зараз.

Темп життя прискорюється з року в рік. На усвідомлення проблеми, обмірковування варіантів і прийняття рішення у нас вже йдуть хвилини, а то й секунди. Причому другий етап часто опускається.

І це одночасно і величезна проблема, і прекрасний шанс для тих, хто займається просуванням послуг тієї чи іншої компанії.

У людей немає часу витрачати цей самий час на глибоке вивчення предмета, але вони хочуть все знати і не відставати від інших. Тому ми перегортаємо стрічку новин в соцмережах, або на сайтах новин, перевіряємо свою пошту, затримуючись на кожному з постів або рядку лише на кілька секунд. Затримаєшся на довше - не впізнаєш всіх новин від друзів і прогнозів щодо курсу біткоіну, адже перерва на обід такий коротка / наступна зупинка твоя / на світлофорі загорівся вже жовтий. Але ж треба ще встигати працювати, проводити час з друзями та сім'єю, і самому періодично робити пости, а то про тебе забудуть.

Ось і виходить, що фахівці з просування вже не думають про якийсь сторітеллінг (а багато, якщо чесно, навіть і не починали ніколи про нього думати), а про те, як би затримати увагу потенційного клієнта, хоч би на секунду довше, ніж інші, і він зміг прочитати що ж ми хочемо йому продати і як наша послуга змінить його життя.

І таким же чином скорочується час для прийняття рішення про замовлення послуг компанії - для кращих це шанс швидко отримувати клієнтів. Для інших - друге шансів вже немає, так як на них просто не зупинилася увага.

Люди не хочуть "паритися" - це базове, що треба засвоїти. У них просто немає часу на це, і ресурс їх мозку обмежений, щоб стати експертом у всьому.

Хто зрозуміє це і буде приносити підказки та рішення "як автомат", той і виграє в конкурентній боротьбі. Іншими словами, всі ті функції, які будуть виконувати боти, треба виконувати компаніям, що пропонують послуги, вже сьогодні. Йдеться і про сегмент B2B, і про B2C, і про вітчизняних клієнтів, і іноземних. Особливо іноземних. Адже керуючий, юрисконсульт, менеджер з логістики, маркетолог і т.д. також обмежений в часі ресурсі і хоче швидко отримувати відповіді, корисні новини та рішення.

Точно також як ми очікуємо моментального відповіді на свої питання від голосового помічника, або віконця онлайн-чату.

І поки технології спілкування з ботами ще дуже далекі від ідеалу. Але потреба в них вже існує, і сьогоднішні недоробки і вади незабаром будуть вирішені.

А перед охочими успішно продавати свої послуги стоїть завдання так перебудувати свої внутрішні процеси, так ввести автоматизацію, і впровадити технології у тебе, щоб клієнт вже сьогодні отримав те, що він хоче.

Щось сталося, планується, або є передумови до цього - клієнт повинен дізнаватися про це першим і отримати можливість підготуватися до цього першим.

І ідеально, якщо ці повідомлення ще й будуть потрапляти до тих людей, яким воно може бути корисним.

І через канали комунікації, яким віддають перевагу ці люди.

Тому необхідність в сегментації своєї аудиторії ніхто не відміняв. Як мінімум, просто треба розуміти хто цільова аудиторія компанії.

Виділяйтеся не якимись вигаданими і висмоктаними з пальця особливостями, а відмінним сервісом і корисністю для клієнта навіть коли він нічого не купує у вас, обробляйте зворотний зв'язок від аудиторії і розумійте, чого вона чекає - і боти не заберуть в вас роботу, а просто розчистять ринок від тих, хто не готовий мінятися.


Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: