Недооцінений Linkedin. Для чого він бізнесу — міфи і реальність

22 грудня 2019, 08:30

Linkedin — глобальна соціальна мережа для бізнесу і ділових комунікацій, яка поки що чомусь недооцінюється українським бізнесом

Хоча останні два роки спостерігаю позитивний тренд — все більше бізнесу і їхніх власників і топів починають розуміти необхідність професійної присутності.

Запитайте будь-кого зі своїх бізнес-партнерів з закордону, чи є вони в Linkedin — впевнений, що більшість скажуть «так». В професійному глобальному світі — наявність релевантного профілю в Linkedin — це must. Це професійне ID. І його відсутність викличе багато запитань і недовіри до вашої персони.

Відео дня

Наведу деякі цифри для кращого розуміння потужності даної соцмережі:

• Створений в 2003 році Рідом Хофманом, якого називають одним з найбільш потужних бізнес-ангелів цього століття ін інвестував у близько 80 стартапів на ранніх стадіях: Facebook, Mozilla, Microsoft, Airbnb, Zynga)

• Станом на зараз Linkedin налічує 640 млн користувачів глобально і 2,2 млн в Україні

• Але ця цифра постійно зростає, оскільки щосекунди в цій соцмережі реєструється 2 нових профілі (172 800 людей щоденно)

• 92% з списку Fortune 500 є в Linkedin

80% B2B лідів генерується за допомогою Linkedin

90 млн топ-управлінців, 63 мільйони людей, які приймають рішення, і 17 мільйонів лідерів думок

97% маркетологів у В2 В використовують Linkedin для дистрибуції контенту

200 країн, 23 мови

19 млн бізнес-сторінок глобально і 22 тис. бізнес-сторінок в Україні

Біл Гейтс має 20 млн фоловерів

14 000 співробітників full-time по всьому світу

Тільки 1% всіх користувачів Linkedin має сітку контактів більше 10 000 людей

Linkedin займає 25 місце в топ 100 найпопулярніших сайтів світу

Більше 20 млн вакансій опубліковано на даній платформі в 2019 році

39% користувачів використовує Premium Account Linkedin

Microsoft заплатив $26,2 млрд в 2016 за покупку LinkedIn

• Середньостатистичний CEO має 930 connections

• Тільки 51% юзерів мають заповнений на 100% профіль

• Аудиторія Linkedin в більшості випадків високопрофесійна і з достатком вище середнього (99% з вищою освітою, в середньому 45% користувачів отримують 75 000 $ в рік)

Приведу і власні 10 причин для чого бізнесу потрібен Linkedin:

1. Це глобальна мережа № 1 для бізнесу і професійного спілкування

2. Це ваша «снайперська гвинтівка» для «полювання» за потенційними клієнтами

3. Максимально ефективне SEO (Search Engine Optimization) і максимально Google friendly платформа (в результатах пошуку ваш профіль в Linkedin буде показаний першим ніж будь що)

4. Можливість ідентифікації і прямого доступу до ЛПР (людей, які приймають рішення) в корпоративному бізнесі в будь якій сфері і країні

5. Ефективний network & B2B sales

6. Безкоштовний PR рупор для вашого бізнесу і додатковий Landing Page

7. Можливість отримати відгуки\рекомендації від ваших клієнтів, партнерів і колег

8. Це 3D професійна модель вашого бізнесу

9. Це можливість для якісної побудови Personal & Professional Brands для експертів в своїх галузях

10. Це можливість отримувати свіжі інсайти від світових гуру і топів, відслідковувати глобальні тренди та тримати руку на пульсі інновацій і сучасних підходів в любих сферах і галузях.

Моє глибоке переконання, що будь-якому бізнесу, який має амбіції маштабуватись, виходити на нові ринки, шукати інвестиції, партнерів, співпробітників та клієнтів Linkedin необхідний.

Якщо ви не бачите користі в Linkedin — це тільки від того, що є нерозуміння можливостей, які відкриває дана мережа і відсутності розуміння алгоритмів роботи в ній.

Зараз світ зжатий до екрану вашого смартфону, а з Linkedin він стає просто однією глобальною сіткою контактів.

І на останок міфи про Linkedin

1. Це тільки для HR і ІТ

2. Дуже важко і незрозуміло

3. Він не ефективний

4. Отримувати результати можна тільки з Premium Account

5. Linkedin — тільки для Америки, в Україні від нього немає толку

В спілкуванні з власниками бізнесу часто чую: «А що, якщо мої працівники зареєструються в Linkedin і їх „зхантять“ конкуренти?»

Хочеться відповісти історією. Приходить директор з розвитку персоналу до власника.

Власник питає HR Director: «А що, якщо ми будемо розвивати наших співробітників і вони потім підуть від нас?»

На що HR Director відповідає: «А що, якщо ми не будемо їх розвивати і вони залишаться?»

Маю надію, що інформація вище допоможе прийняти правильне рішення і приведе до конкретних дій.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X