Хто програє від зниження акцизу на вживані автомобілі

1 коментувати

Законопроектом №8487 передбачено зниження акцизу на нові і вживані авто в 2-10 разів, а також зняття обмежень за віком імпортованих авто. Кому це невигідно і кому вигідно: розкладу по поличках.

Кому невигідно

1. вробляхобізнесменам" - власникам "литовських фірм", які організували ввезення через "верблюдів" авто на іноземній реєстрації - "евробляхи». Беруть вони за свої послуги від € 900 до 1,6 тис. За ввезення однієї бляхи (€ 200 за щорічний перезаїзд).

Чому невигідно. Тому що з прийняттям законапроекта №8487 їхній "бляхобізнес" впаде. Адже хто понесе їм тисячу євро за ввезення блях, якщо за $1-1,5 тис можна буде чесно авто розмитнити? Тому вони будуть робити все, щоб законопроект не прийняли! Навіть виводити людей на вулиці.

Подумайте. Як звучить: акція протесту проти зниження акцизу в 2-10 разів і зняття заборони на ввезення авто старше 10 років? Фантасмагорія! Але ж є ті, хто вірить евробляхобізнесменам і в те, що зменшення акцизу в 2-10 разів - це погано.

2.Імпортерам вживаних авто, які масово ввозять старі автомобілі, використовуючи рішення судів, про те, що митний склад - не митна територія України, і продають авто прямо з митного складу.

Чому невигідно. Тому що обмеження: одне авто на людину раз на рік в законопроекті №8487 немає і тому ввозити вживані авто зможе хто завгодно, а не тільки вони, як обрані.

3.Офіцільним імпортерам і дилерам, які торгують новими авто теж невигідно. Так! Буду чесним: дилерам невигідно зниження акцизу на вживані авто.

Чому? Тому що, щоб стати дилерами вони інвестували $2-5 млн у будівництво брендових автосалонів за корпоративними стандартами. А тепер будь-який бізнесмен зможе торгувати 2-10-річними авто просто з відкритого майданчику без всіляких інвестицій і це найсильніша конкуренція. Адже правда ж? Давайте відверто!

Плюс зниження акцизу на нові авто не таке суттєве. Наприклад, на авто з об'ємом 1,5 тис. куб см акциз був € 93, а стане € 50. Економія € 43 погоди не робить, а ось конкурувати з торговцями вживаних автомобілів дилерам буде нелегко.

Кому вигідне ухвалення законопроекту 8487.

Все просто: вигідно звичайним українцям, які зможуть набагато дешевше купити собі машину і розмитнити її. А також підприємцям, ФОП або просто "гонщикам", які налагодять ввезення вживаних автомобілів в Україні, але завдяки конкуренції прості громадяни зможуть дешевше купити собі машину.

У 2017 році українці ввезли вживаних авто зі сплатою існуючих акцизів - 56 тис. автомобілів? А скільки ввезуть після зменшення акцизу в 2-10 разів більше?

Хіба не так? Тому смішно читати заклики не приймати законопроект № 8487 як нібито "антинародний" і блокувати його прийняття. Тобто, треба залишити високі акцизи і не знижувати їх в 2-10 разів, а також не скасовувати обмеження щодо ввезення старих авто?

Імпортерам і дилерам прийняття законопроекту № 8487 невигідно, але офіційно заявляю, що ми активістам та організаторам протесту проти прийняття цього законопроекту нічого не платили і платити не збираємося. Це не наша практика і грошей "чернональних" у нас немає. Офіціалам законопроект невигідний, простим українцям вигідний. Все просто.

Текст колонки узятий в Facebook із дозволу автора. Оригінал тексту дивіться тут.

«Діалоги про майбутнє»

НВ представляє: «Діалоги про майбутнє» з Уільямом Тейлором, Павлом Шереметою і Дмитром Кулебою.

Київ-Вашингтон-Брюсель
Яке місце займає Україна у цьому трикутнику? Якою нашу країну бачать у Європі та США?

Відвідати лекцію
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: