Навіщо створювати безкоштовні інформаційні продукти

17 серпня 2018, 09:00

Експертам потрібно створювати безкоштовні інфопродукти і це робити з максимальною користю для власного бізнесу.

Новачки в сфері онлайн-освіти бояться надавати інформаційні продукти, показуючи власні фішки або демонструючи свої найсильніші підходи аудиторії безкоштовно. Однак досвідчені учасники ринку практично в один голос стверджують, що потрібно діяти саме навпаки.

Відео дня

Технологія, яка передбачає видачу у відкритий доступ експертних статей, відео, книг, уроків, онлайн-заходів та іншу подібної інформації, переслідує кілька ключових цілей.

Перш за все, це відмінний спосіб, щоб розповісти аудиторії про основний продукт і привернути до нього увагу. Якщо безкоштовний урок, книга або тренінг будуть ефективні, то багатьох користувачів це підштовхне до покупки основного інформаційного продукту, оскільки експертність в темі вже не буде підлягати сумніву і, відповідно, побоювання щодо невдалої покупки будуть істотно ослаблені.

Такого результату можна досягти за умови, що якість безкоштовних продуктів буде на висоті: чим більше потужних практичних ідей і рекомендацій надається користувачеві, тим сильніше позиція експерта в очах потенційного клієнта.

Якщо ж експерт всі свої ефективні напрацювання побоїться роздавати безкоштовно і прибереже їх лише для платного продукту, то підвищується ризик того, що після ознайомлення з банальною і непотрібною інформацією в рамках безкоштовних продуктів мало кому захочеться купувати платні.

Як визначити, чи подобається продукт аудиторії

Ще один очевидний аргумент на користь створення потужних безкоштовних інфопродуктів: однозначно їх варто генерувати, щоб швидше розвиватися в своїй темі далі.

Коли експерт надає певний обсяг особистих напрацювань своїй аудиторії, він отримує зворотний зв'язок. Аудиторія висловлює свою думку, пропонує нові ідеї, задає резонні запитання, на які може бути непросто відразу дати повноцінну відповідь. Все це змушує фахівця подивитися на свій продукт з іншого ракурсу, дає поштовх розвивати свої ідеї далі та знаходити ще більш ефективні технології вирішення тих завдань, які стоять перед ним і його аудиторією.

Відповідно, видаючи свої цінні напрацювання безкоштовно, експерт не тільки не втрачає, а й здобуває, починаючи створювати новий, ще більш якісний і глибокий контент завдяки такій взаємодії з аудиторією.

Таким чином, в рамках бізнесу безкоштовний інфопродукт виконує кілька важливих функцій: грає роль маркетингового інструменту для просування основних продуктів і сприяє створенню нових експертних напрацювань. Проте, щоб результати його застосування були максимальні, під час його створення необхідно звернути увагу на наступні принципи.

Для початку пам'ятайте, що створювати інфопродукти має сенс в рамках того формату, який повною мірою зручний саме експерту. Наприклад, якщо ви не любите виступати публічно, а хочете викладати свої думки за допомогою тексту, то напишіть статтю, інструкцію, чек-лист і запропонуйте їх для перегляду або завантаження на вашому сайті, в соціальних мережах і т.д.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Як показує практика, в даному випадку результат сильно залежить від того, наскільки самому автору подобається те, що він робить. І якщо ви любите знімати відео, то не отримаєте жодного задоволення від написання статті. Ви будете працювати через силу, примушуючи себе, і подібний підхід обов'язково відіб'ється на якості результату не в кращу сторону.

Яким має бути зміст продукту

Тепер перейдемо до змісту інфопродукта. Тут є безліч нюансів, але в цілому, він повинен відповідати простому принципу: давайте аудиторії не просто те, що ви знаєте, а те, що може дати реальні практичні результати і не на жарт зацікавити в розрізі вашого основного платного продукту.

Наприклад, ви плануєте навчати людей тому, як подорожувати по всьому світу вигідно і самостійно здійснити кругосвітню подорож.

Тоді в рамках безкоштовного інфопродукта надайте свою особисту підбірку вигідних сервісів з пошуку авіаквитків і бронювання проживання, а також дайте цінні рекомендації щодо всіх дрібних організаційних деталей і підводних каменів, з якими можна зіткнутися в даному випадку. За допомогою подібного матеріалу ви зможете продемонструвати аудиторії, з чого складається ваш основний продукт і наскільки якісного опрацьовування всіх інших питань щодо подорожей можна очікувати в ньому, виходячи з якості вашого безкоштовного інфопродукта.

Насправді, формула створення ефективного безкоштовного інфопродукта нескладна: достатньо обрати по-справжньому актуальну для аудиторії тему з вашого основного продукту і подати її в максимально змістовній і цікавій формі, чітко розуміючи, яку функцію цей інфопродукт покликаний виконувати в рамках вашого бізнесу, і при цьому не побоюючись ділитися своїми корисними напрацюваннями, лайфхаками і стратегіями.

Показати ще новини
Радіо NV
X