"На повідку": кому вигідні в.о. Автодору
Одним з лідерів у цій порочній практиці є дорожня галузь.
Вже більше півроку в.о. голови Держагентства автомобільних доріг України (Укравтодор) є Славомір Новак. Його заступники і попередники також мали такий статус.
Керівник ПАТ ДАК Автомобільні дороги України Артем Гриненко був в.о., з яким днями розпрощалися, як і з його заступниками. І далі ніхто не планує проводити конкурси і укладати контракти з топ-менеджерами.
Кому це вигідно і чому таке відбувається?
По-перше, ні для кого не секрет, що дорожнє господарство є однією з найбільш корумпованих галузей і призначення керівників завжди визначається політичними квотами тих чи інших сил, які перебувають при владі. В.о. завжди легше тримати "на повідку", оскільки зняти його дуже легко, як втім і призначити.
По-друге, жоден в.о. не буде мислити довгостроковими перспективами, він буде мислити тільки короткостроковими, намагаючись повернути вкладене і відпрацювати на благо партійної каси.
По-третє, звиклий до цього середній менеджмент завжди залишається біля годівниці, бо новим потрібні старі робочі схеми. І чим швидше, тим краще.
По-четверте, конкурс на посаду підвищує ризики отримати некерованого керівника або нести великі витрати при його призначенні. Як наслідок, у галузь приходять тимчасові, яких не сильно напружують проблеми доріг. Їх не хвилює, що буде з дорожнім господарством після них. А в результаті, з кожним роком потрібно все більше і більше грошей на відновлення доріг.
Якщо ще п'ять років тому ми мріяли про фінансування дорожньої галузі у розмірі 20 млрд грн на рік, два роки тому говорили про 50 млрд, то зараз ця цифра становить 150 млрд грн на рік.
Хочеться крикнути: “Зупиніться!!! Почніть думати про країну!!! Про майбутніх покоління українців, які будуть змушені заплатити величезну ціну за це бездумне ставлення". І звернутися з проханням до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана і до міністра інфраструктури Володимира Омеляна - показати приклад і провести відкритий конкурс на звільнені вакансії керівників ПАТ ДАК Автомобільні дороги України. А також, змінити приставку в.о. на Голову Укравтодору.