Оскари у світі нерухомості. Навіщо українським девелоперам номінувати проєкти на міжнародні премії

10 березня 2021, 18:30

Як участь у міжнародному конкурсі може допомогти бізнесу та іміджу забудовника.

Всі чули про премію Оскар, найважливішу премію у світовій кіноіндустрії. Майже всі намагаються відслідкувати, подивитись, а потім обговорити фільми, номіновані на цю премію. Кінострічки, актори, окремі промови залишають свій слід у світі, люди про них, щонайменше, чули.

Відео дня

У бізнес-середовищі в межах кожної індустрії є свої Оскари. На ринку нерухомості можна легко нарахувати з десяток. Серед найпопулярніших міжнародних премій — International Property Awards, Global Property Awards, ULI Property Awards, RICS Social Ipact Awards, MIPIM Awards.

Кілька років поспіль я є співорганізатором Української делегації на MIPIM (міжнародна інвестиційна премія на ринку нерухомості, яка щорічно проходить в Канах), тому особливо слідкую за премією MIPIM Awards та допомагаю українським компаніям номінувати свої проєкти. У MIPIM Awards репутація однієї з найоб'єктивніших премій з незалежним експертним жюрі. Завдяки цій премії багато проєктів нерухомості отримали світове визнання й стали впізнаваними.

Можна пригадати декілька з них:

Shanghai Tower, (Шанхай, Китай) — переможець 2016 року у номінації «Вибір людей».

MIPIM
Фото: MIPIM

Це найвища, найекологічніша та найдорожча будівля у світі з бюджетом будівництва $2,5 млрд.

Warsaw Spire (Варшава, Польша) — переможець 2017 року у номінації «Найкращий офісний центр». В липні 2019 року компанія Ghelamco продала проект Immofinanz за рекордні для Варшави 386 млн євро.

MIPIM
Фото: MIPIM

Antwerp Port House (Антверп, Бельгія) — переможець 2018 року у номінації «Найкраща будівля після реконструкції». Порт Антверпен займає друге місце в Європі за вантажообігом після Роттердама. Дизайнером проекту виступила компанія Zaha Hadid Architects.

MIPIM
Фото: MIPIM

Markthal Rotterdam (Роттердам, Нідерланди) — переможець 2015 року у номінації «Найкращий торговельний центр». Окрім ритейл площ, комплекс вміщує соціальне житло (228 квартир), зону харчування та паркінг.

MIPIM
Фото: MIPIM

Міжнародні премії важливі, в першу чергу, для формування обізнаності про «зірок» індустрії, а також про тих, хто активно працює на ринку. Участь у міжнародних преміях, на додачу до локальних, є доказом впевненості в результатах роботи та конкурентоспроможності проєктів.

Можна виділити чотири причини, чому ваш проєкт варто подавати на міжнародну премію:

1. Підготовка та внутрішній аналіз

Навіть, якщо не думати про перемогу, сама підготовка проєкту вимагає глибокого внутрішнього аналізу його сильних та слабких сторін. Це можливість яскраво розкрити ваші сильні сторони та hidden gems (переваги, які одразу важко побачити та оцінити). А порівняння з конкурентами чітко показує, над чим треба ще попрацювати.

2. Зростання довіри до проєкту

Коли ви берете участь у міжнародних конкурсах, ви даєте сигнал потенційним клієнтам, локальній і міжнародній бізнес-спільноті (вашим партнерам, інвесторам), що впевнені в собі, своїй фаховості та якості. Ви вже переможець для тих, хто вас знає та для сами себе.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

3. Ріст цінності проєкту

Я завжди рекомендую клієнтам оточувати себе сильними конкурентами, якими ви самі захоплюєтесь. Дискутуйте з ними на заходах, давайте позитивну оцінку. Це добре для вашого іміджу та репутації.

Те саме відбувається під час участі в преміях — ваш проєкт серед топових світових проєктів. І якщо він перемагає або потрапляє до списку фіналістів, ваша цінність зростає в багато разів.

4. Міжнарожне визнання, широка обізнаність про проєкт

Зацікавленість у вашому проєкті та регіоні, в якому він розташований, зросте. Організатори премії часто пишуть про проєкти окремі публікації, поширюють інформацію про переможців. Не залишать без уваги переможців і медіа, як локальні, так і міжнародні. А як відомо, найцінніше в просуванні, коли не лише ви, а й треті особи говорять про ваші успіхи.

Як підготуватись до подачі?

Умови та критерії подачі залежать від премії. Найчастіше компанії необхідно заповнити онлайн-форму з інформацією про проєкт, а також підготувати портфоліо з візуальною інформацією та іншими деталями (від ідеї проєкту до його реалізації).

Важливо акцентувати увагу на сильних сторонах проєкту та пояснити, чому саме він має перемогти, яка його цінність для суспільства. Все частіше жюрі звертають увагу, в першу чергу, на соціальну складову, екологічність та сталість. В команді експертів, роль агенції або менеджера/ки, який/яка займається подачею — розставити правильні акценти.

Найчастіша помилка — описувати й розповідати про проєкт ординарно. Повірте, 10-поверховий комерційний будинок високої якості в центральній локації міста з розвиненою інфраструктурою навряд чи приверне увагу членів журі.

Що далі?

Участь і перемога у премії дає старт для додаткових маркетингових активностей, які допоможуть подальшому просуванню.

Окрім цього, переможці премії стають своєрідною візитною карткою міста, країни. Це той випадок, коли бізнес просуває імідж країни й допомагає звернути увагу на локацію як на привабливий регіон для туризму, інвестицій, співпраці з міжнародними компаніями. Кількість амбасадорів вашого бренду зростає як серед ваших співробітників, так серед клієнтів та партнерів.

Показати ще новини
Радіо NV
X