Що дасть Україні прихід лоукостерів

5 коментувати
Поки не буде анонсована, власне, авіакомпанія, її маршрути, плани тощо, спекулювати на тему того, як це вплине на ринок – неможливо і некоректно

Тому давайте цю частину питання відкладемо до того моменту, коли у цих прогнозів з'явиться якась матеріальна база. Поки що можна сказати лише одне – що викликає здивування на цьому етапі – та наполегливість, з якою Міністерство інфраструктури України допомагає, сприяє і лобіює прихід в Україну іноземного перевізника. І тут справа не в тому, що це лоукост чи не лоукост, а в тому, що він іноземний. Робочі місця він створює за межами України. Податки він сплачує за межами України. Безумовно, в нашому розумінні Міністерство інфраструктури має все-таки дбати про розвиток, добробут і процвітання українських підприємств (будь-яких), які створюють робочі місця в Україні.

А загальновідомий факт: на одне робоче місце, створене лоукост перевізником, класичний перевізник створює шість робочих місць. Це відбувається просто завдяки класичній моделі. І тут навіть не йдеться про кількість робочих місць в самій компанії, яка теж більша приблизно у три рази у класичної компанії, ніж у лоукост компанії. Йдеться про те, які створюються робочі місця в галузі – в аеропортах, на підприємствах бортхарчування та інших компаніях, що обслуговують перевезення – оскільки запити класичної авіакомпанії вище, відповідно, обслуговують їх більше людей, і тому створюється більше робочих місць.

Я підкреслюю – МАУ абсолютно не проти приходу будь-яких перевізників. Ми – за конкуренцію, за розвиток перевезень та розвиток ринку. Тільки ми наполягаємо, і будемо наполягати будь-якими доступними для нас способами на рівності умов. Якщо раптом вийде так, що іноземний перевізник (зокрема й лоукост) якимось чином отримає преференції порівняно з українськими перевізниками (преференції, пов'язані з його моделлю бізнесу, з його назвою тощо – іншими, крім обсягів перевезень, що цей перевізник де факто генерує, а не обіцяє генерувати) – ось з такого роду преференціями ми будемо відчайдушно боротися.

Хорошим прикладом є та публічна система преференцій, заснована на обсязі діяльності, яку зараз реалізовує аеропорт Бориспіль. Система, яка ставить всіх перевізників у рівні умови: привіз багато пасажирів – отримав багато преференцій, привіз мало пасажирів – отримав мало преференцій.

Працюйте, генеруйте пасажиропотоки, привозьте пасажирів – і тоді це буде відповідним чином оцінюватися. Ось на такій рівності ми категорично будемо наполягати.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время Бізнес, напишіть, будь ласка, листа за адресою: kolonka@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: