Що робити маркетологам у метавсесвіті Цукерберга?

31 жовтня 2021, 14:00

Днями на щорічній презентації Faсеbook Connect 2021 Марк Цукерберг презентував метавсесвіт. Новий віртуальний світ, який змінить цифрову взаємодію мільярдів людей у найближчі роки.

Масштаб змін вражає уяву. У метавсесвіті можна буде не лише грати та бачитися з друзями, а й працювати. А головне — купувати та продавати.

Як метавсесвіт вплине на індустрію маркетингу та реклами?

Відео дня

Добре. Ми всі заробимо більше, і ось чому.

1. Виникнуть нові класи цифрових товарів широкого вжитку. Не меч Ескалібур або чарівна броня. А одяг та аксесуари. На ділову зустріч ви зможете надіти костюм від Thierry Mugler, і партнери це відзначать. Адже костюм купили за реальні гроші.

Виробники багатьох фізичних товарів будуть змушені відповісти створенням цифрових копій або підуть із ринку.

Більше товарів більше роботи для маркетологів.

2. Виникне новий канал комунікації. Метавсесвіт змінить нашу поведінку як споживачів. Згадайте, як бренди відреагували на появу соцмереж. Те саме станеться і з появою метавсесвіту — мільйони компаній кинуться у новий цифровий світ і ніхто не знатиме що робити.

Більше каналів — більше роботи для маркетологів.

3. Виникне новий попит. А отже, і нова конкуренція за цей попит. Частка цифрових покупок збільшиться за рахунок миттєвої дистрибуції у метавсесвіті. Цифровий аксесуар зможе купити споживач із Сіднея, хоча намалювали його у Києві.

Більше конкуренції — більше роботи для маркетологів!

Показати ще новини
Радіо NV
X