Що робити ресторанам і продуктовим магазинам під час і після карантину

3 вересня 2020, 08:20

Карантин не тільки знизив продажі, але й дав споживачеві новий досвід. Як це використати?

Спочатку ми не відчули сильного впливу карантину. Так, 17-го березня закрилися багато закладів, паніки не було, але було відчуття невідомості. Головним для нас було розуміння того, що люди перестали ходити в ресторани, стали більше перебувати вдома, стали вдома більше готувати.

Відео дня

Ми побачили в цій ситуації для себе можливості і вирішили прискоритися в розвитку. Що значить прискоритися? Сфокусуватися тільки на певній колекції стейків і більше продавати їх за межами фірмової мережі. За карантинні квітень і травень українські стейки в фірмових холодильниках під нашим брендом з’явилися як мінімум у 100 нових торгових точках.

Наш маркетинг і комунікації в цей момент сфокусувалися на меседжі клієнту, що стейк легко приготувати в домашніх умовах, і, найчастіше, це буває навіть смачніше, ніж у ресторані.

Для бізнесу зараз головний критерій — це швидкість реакції на зміни: ми повинні бути дуже гнучкими і мобільними, постійно тестувати щось нове

Фірмову мережу магазинів-ресторанів ми продовжуємо розвивати паралельно. Це місце особливого клієнтського досвіду. У фірмових холодильниках в супермаркетах — колекційна лінійка стейків, у ній всього 10 варіантів. У магазинах-ресторанах — максимальна експертиза, широкий асортимент, є стейк на будь-який смак. Ми плануємо активно розвивати представленість фірмових холодильників у ритейлі і трохи розширювати фірмову мережу.

Найімовірніше нам в карантинних обмеженнях доведеться жити ще довго. Звички споживача кардинально не зміняться, але бажання людей готувати вдома буде тільки рости. Для бізнесу зараз головний критерій — це швидкість реакції на зміни: ми повинні бути дуже гнучкими і мобільними, постійно тестувати щось нове.

Бізнесу зараз важливо стати ще ближче до клієнта. У нашому випадку, найближчим часом ми виведемо на ринок фірмовий холодильник MyastoriyaShop. Це дасть можливість клієнтам купувати добірний стейк у ТРЦ, бізнес-центрах, фітнес клубах та інших місцях без присутності людини. Це безконтактні продажі, які точно будуть у тренді в майбутньому. І, звичайно ж, буде розвиватися доставка, яку ми запустили з першого дня відкриття фірмової мережі.

Показати ще новини
Радіо NV
X