Кому підуть на користь аеропортові знижки

22 червня 2017, 16:20
Рішення про зниження пасажирського збору було ініційоване аеропортом Бориспіль

Його основною метою була можливість здешевлення авіаперевезень для громадян України. Тому ми, без сумніву, позитивно оцінюємо прийняття змін до наказу 337.

Це дає нам дві речі:

Відео дня

  • пряму - безпосереднє відображення у вартості квитка ставки пасажирського збору. Вона не така істотна в абсолютних величинах ($4), проте дає можливість авіакомпаніям акумулятивно інвестувати в сервіс або частіше проводити акції продажу квитків.
  • непряму - база нарахування стимулюючих знижок до 80%, які застосовує аеропорт, також знижена з $17 до $13, а це вже більш значні цифри в абсолютних одиницях, які також відбиваються на ціні авіаперельоту.

Ці зміни не впливають прямим чином на формування хаба в аеропорту, оскільки збір для трансферних пасажирів зберігся в розмірі $8,5 (як і в чинній версії наказу).

Однак, збільшення географії польотів і частоти рейсів, на які ми розраховуємо в зв'язку з даними змінами, дає нам можливість говорити про новий для аеропорту Бориспіль термін - "сірий трансфер". Це пасажири, які самостійно купують стикувальний квиток у різних авіакомпаній, тому аеропорт їх як трансферні не фіксує.

За даними авіакомпаній, в аеропорту Бориспіль такий пасажир вже становить 5-10% і продовжує зростати паралельно з загальним зростанням пасажиропотоку.

Сьогодні ми розробляємо майстер-план аеропорту, який більш точно підкаже нам, які саме інфраструктурні зміни необхідні для можливості обслуговувати щорічно 20 млн пасажирів. Авіакомпанії завчасно планують і дуже виважено нарощують частоти польотів, а також збільшують ємність повітряних суден. Тому ми прогнозуємо, що 20 млн пасажирів ми зможемо обслужити не раніше 2023 року.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X