Не тільки Комаровський. Як знаменитостям не втратити себе і зберегти бізнес під час карантину

19 квітня 2020, 13:00
NV Преміум

Змінюватися доведеться всім, навіть селебрітіс

Від карантину страждають не тільки прості трудівники, але й знаменитості. Скасовані гастролі, зйомки, корпоративи та іменини залишили представників шоу-бізнесу без надійного високого доходу. Насамперед під удар потрапили бізнес-моделі, збудовані виключно під офлайн: немає концерту — немає грошей, але дісталося і тим, чиє благополуччя прямо залежить від брендів, адже на тлі зниження споживчої активності багато кампаній були скасовані.

Відео дня

Однак варто зауважити, що не всі селебріті отримали негативний досвід: когось криза позбавила роботи, а комусь дозволила значно збільшити власну монетизацію. Так, за два тижні квітня кількість фоловерів лікаря Комаровського в інстаграмі збільшилася практично на 1 мільйон осіб, а прайс лікаря змусить позаздрити українських артистів першої величини. Присутність бренду в півторагодинному вебінарі лікаря обійдеться приблизно в 450 тис. грн, а колаборація з Комаровським без прямої реклами стартує з 2,5 млн грн. Чи виправдані такі кости? Звісно, тому що будь-які тектонічні коливання ринку створюють Момент, в якому хтось йде на дно, а хтось вистрілює, реалізувавши весь потенціал своїх можливостей. Сьогодні вікно відкрите для тих знаменитостей, які знайшли спосіб монетизації через діджитал, а також задовольняють попит на контент, який так актуальний сьогодні. До цих сфер сміливо можна віднести фітнес, приготування їжі, гумор і науку.

Показати ще новини
Радіо NV
X