Яких і на які умови шукають PR-фахівців

28 липня 2018, 09:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Сьогодні українські PR-фахівці відзначають своє професійне свято.

У бізнес-середовищі працює низка фахівців, які налагоджують і здійснюють комунікацію залежно від цілей, завдань, спрямованості і цільової аудиторії. PR-фахівці — це професіонали, які розповідають громадськості про людину, компанію, продукт, послугу. Затребувані такі працівники в компаніях різних галузей. Ми проаналізували, де саме потрібні були PR-фахівці за останній рік, якими бачать цих співробітників роботодавці та яка ситуація з кандидатами.

Відео дня

Найчастіше PR-фахівців шукали компанії, що працюють у таких галузях, як Інформаційні технології, системна інтеграція, Інтернет, ЗМІ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсування, Послуги для бізнесу, Роздрібна торгівля та Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО.

Роботодавці найчастіше шукали кандидатів з досвідом роботи до 3 років. Що ж стосується пошукачів, то активними у пошуку роботи були кандидати з більш значним досвідом роботи, ніж це було потрібно в більшості вакансій.

Портрет пошукачів, які виявляли активність у пошуку роботи за останній рік, виглядає таким чином:

Традиційно у PR-сфері більшість пошукачів — жінки. 68% резюме розміщено ними. Найактивніша категорія 26-35 років. Практично всі (92%) PR-фахівці, які шукали роботу за останній рік, мають вищу освіту. Однак це не обов'язково вузькопрофільна освіта. Часто в PR ідуть фахівці, які мають освіту журналістів, філологів, соціологів тощо. Зрештою важливо, які навички ці фахівці мають і які завдання здатні вирішувати.

Що стосується графіка роботи, то більшість пошукачів (92%) готові працювати повний день. Крім цього, частина фахівців у сфері PR розглядають й інші варіанти: можливість роботи за гнучким графіком вказали 37% пошукачів, на віддалену роботу згодні 32%, змінний графік допустимий для 16%, вахтовим методом готові працювати 5%.

Що стосується роботодавців, то у вакансіях пропонувалося лише три варіанти графіків — повний день, гнучкий графік і віддалена робота.

Зарплатна вилка у галузі залежить від багатьох чинників: сфери діяльності компанії, рівня фахівця і обсягу виконуваного функціоналу та ін. Якщо подивитися на вакансії, то зарплатні пропозиції для PR-менеджерів стартують від 5 тис. грн у регіонах і 8 тис.-10 тис. грн у Києві та можуть досягати 3 тис. у.о.

Дані отримані в результаті аналізу бази вакансій та резюме hh.ua за період липень 2017 – червень 2018.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X