Конверсія під час пандемії: три SMM стратегії для бізнесу

19 травня 2020, 14:50
НВ Преміум
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У Facebook і Instagram щодня проводять час 20 мільйонів українців, більша частина цієї аудиторії — жінки зі смартфонами. Карантин — хороший час для просування брендів без величезних бюджетів

Коли твій дім горить, чи логічно інвестувати у нові шпалери?

Через пандемію та карантин, український бізнес жорстко постраждав, що відобразилось і на маркетингових бюджетах. Згідно з результатами дослідження «COVID-19: вплив на маркетинг» Всеукраїнської Рекламної Коаліції у більш як 60% опитаних українських компаній маркетингова активність призупинилась або ж суттєво впала.

Відео дня

Ті, хто мали для цього базу і можливість, різко «пішли» в онлайн. Почали пропонувати доставку через мобільні додатки чи власні сайти, активували взаємодію із підписниками email розсилок, запрошували гостей вже не на оффлайн виступи, а онлайн вебінари.

А куди ж пішов споживач?

Він також масово пішов в онлайн. Кількість користувачів соціальних мереж у світі зросла на 8% у квітні 2020 у порівнянні з цим самим періодом минулого року. Facebook був топовою соціальною мережею у світі і до пандемії. Зараз кількість активних користувачів Facebook майже 2,5 мільярди, а активна рекламна аудиторія зросла на 4% у порівнянні з січнем цього ж року. Facebook та Instagram міцно закріпились у статусі соціальних платформ з найбільшою кількістю активних користувачів у світі. 15% користувачів мереж планують проводити в них стільки ж часу і після пандемії.

Найсвіжіші дані про українську аудиторію Facebook та Instagram доступні за січень 2020. Згідно з дослідженням plusone, зараз аудиторія українського Facebook налічує 14 мільйонів користувачів, а Instagram — 11,5 мільйонів, що робить загальну аудиторію доступну для рекламування розміром у майже 20 мільйонів.

Більша частина аудиторії — жінки, що використовують мережі переважно з мобільних пристроїв. Цікаво, що українська аудиторія ще й також дуже сприятлива до реклами. У січні 2020 року, середньостатистичний користувач українського Facebook клікнув на рекламу 21 раз.

Уявіть собі, що усі ці 20 мільйонів кожного дня сидять онлайн. Чи може ваш бізнес дозволити собі уникати цю аудиторію? Так, люди пішли з вулиць. Сидячи вдома, вони прикуті до стрічки новин у Facebook та Instagram, стрічки, в якій, окрім новин, вони шукають ще щось, що можна почитати, чим можна розважитись, що можна купити. І навіть коли карантинні обмеження знімуть і баланс частково відновиться, ті, хто прийшов онлайн вже у ньому залишаться. Тому саме зараз, поки ви маєте пікову активність користувачів в інтернеті, найкращий час, аби звернути на себе увагу цільової аудиторії.

Просування в соціальних мережах це один з напрямків, в які точно потрібно продовжувати вкладати, якщо не повні докарантинні бюджети, то хоча б ту мінімальну частину, яка зможе забезпечити вам стабільне створення контенту та ріст лояльної спільноти навколо вашого бренду.

Насправді для того, аби підтримувати активність вашого бренду в соціальних мережах не потрібні тисячі доларів. Достатньо вкладати кілька годин щотижня для створення контенту, використовувати вже доступні онлайн інструменти для просування, а також креативити. Ось кілька тактик, які можна використати для розвитку вашого бізнесу онлайн, поки ваша комерційна діяльність сповільнена або зупинена через пандемію.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X