Карантинні заходи, нерухомість і новий ринок землі - сім бізнес-колонок тижня

5 квітня 2020, 15:01

Погляд експертів про важливі події останніх днів

1. Коронавірус змінює бізнес

«Найважливішим завданням є не допустити ефект доміно, починаючи зі свого робочого місця і закінчуючи всією економічною системою.» - к.е.н., банкір Руслан Співак

Відео дня

2. Квартира в кризу

«Криза - не час ризикувати, особливо якщо мова йде про придбання житла для себе. Попит на будівництво на початковій стадії, за нашими прогнозами, частково відновиться в другому півріччі, коли економіка повноцінно запрацює після карантину. » - Сергій Пилипенко, генеральний директор ПСГ «Ковальська»

3. Великий брат можливий?

«На тлі всіх рухів з епідемією короновіруса в багатьох країнах зробили кроки по спробі контролю хворих / умовно хворих / здорових громадян. Причому абсолютно різними методами. Але основна ідея одна: всі прив'язки робляться до вашого місця розташування і контролю пересувань.

Логічно, що для цього контролю потрібно в режимі реального часу відслідковувати ваше місце розташування. Давайте розберемо цей момент докладніше. "- співзасновник Українського кіберальянса, провідний розробник компанії IТ Лабораторія Олександр Галущенко

4. Видимість ринку землі

«Законопроект 2178-10 прийнятий виключно для того, щоб отримати наступний транш від МВФ. Він не несе ніякого економічного змісту ні для держави, ні для суспільства, ні для власників земельних паїв, ні для виробників. " - генеральний директор Індустріальної молочної компанії, президент асоціації Український клуб аграрного бізнесу Алекс Ліссітса

5. Не тільки проблеми

«Карантин став великим викликом для ринку нерухомості. Нагнітання паніки, страх зараження, зупинка роботи більшості закладів сфери послуг, обмеження на проїзд в транспорті не сприяють нормальній роботі ні відділів продажів, ні будмайданчиків. Однак, поряд з викликами, карантин створює для ринку і ряд можливостей. » - Ігор Райков, засновник Школи професійного девелопмента UrbanLand. PM, директор з виробництва SAGA Development

6. Реклама в кризу

«Дослідники американської рецесії 1985 року підрахували, що компанії, які наростили маркетинг-бюджет, виросли в продажах на 256% в порівнянні з тими, хто став економити» - Managing Partner в Havas Digital Kyiv Денис Логвиненко

7. Карантинні міфи

«За даними HAYS, міжнародної рекрутингової компанії з головним офісом в Лондоні, 90% офісних співробітників мріють про віддалену роботу. На їхню думку, так продуктивність зростає багаторазово (35% опитаних), а керувати часом можна за власним бажанням (30% опитаних), що теж здається привабливим. Але практика показує, що для більшості людей робота поза офісом - серйозне випробування. Чи не для кожного віддалений режим може стати прийнятною «нормою життя» - Ірина Пінчук, психотерапевт, co-founder Студії корпоративної психології 4ID

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо NV
X