Світ без офісу

23 квітня 2020, 18:10

Як сформувати правильні звички під час карантину

Уже багато років тенденція на залучення в штат фрілансерів і співробітників віддалено є трендом сучасного бізнесу, так чому вимушений карантин може вдарити по ефективності, коли процес роботи з фрілансерами і аутсорсом налагоджений у багатьох компаній?

Відео дня

Відповідь, як завжди, проста: справа у ввідних даних і вироблених на їхній основі звички.

Приклад. Беручи офер і виходячи на нову роботу, ти свідомо приймаєш умови, що тепер ти — частина компанії, змушений прокидатися рано-вранці, перебувати весь день в офісі, повертатися ввечері додому.

Звичайно, ти намагаєшся побудувати навколо цих ввідних комфортне тобі середовище: шукаєш ідеальне для себе місце для обіду, вибираєш, яка кава смачніша біля офісу або дорогою на роботу, облаштовуєш робоче місце, підбираєш максимально зручний маршрут з/на роботу, будуєш стосунки з близькими тобі по духу людьми і будуєш свій розпорядок дня, виходячи з цих ввідних.

Але що в цій ситуації найважливіше — починаєш цінувати той час, коли перебуваєш вдома і розслабляєшся, а отже, свідомо сприймаєш дім як місце відпочинку і спокою.

Як же налаштуватися на роботу з дому, де так багато чинників. які відволікають, і весь час не покидає відчуття «неправильності» ситуації, адже вдома потрібно відпочивати, а працювати — в офісі.

Пропоную добірку практичних порад, як зробити віддалену роботу ефективнішою:

1. Найпоширеніша порада — збережіть свої ритуали.

Збережіть всі свої ранкові ритуали: прокидайтеся за будильником, готуйтеся до робочого дня. Костюм, звичайно, надягати не потрібно, сідаючи за ноутбук, але і в «ковдрочці» працювати не варто. Створіть собі робочу атмосферу.

1. «Ні» домашнім клопотам у робочий час.

Не відволікайтеся на домашню роботу. У робочий час — тільки робочі питання. Максимум — годинна перерва на обід, під час якого ви можете влаштувати прогулянку на свіжому повітрі масці й за умови дотримання всіх запобіжних заходів).

2. Міняйте локацію в межах квартири.

Вдома робоче місце не таке зручне й облаштоване, тому провести довгий час в одному положенні за комп’ютером/ноутбуком складно. Змінюйте локацію за можливості. Я до трьох разів на день переходжу з місця на місце для комфорту роботи. Якщо міняти локацію в межах квартири не вдається, можна згадати, що ви все життя хотіли присвятити себе спорту, але весь час щось заважало. Раз на 2 години робіть коротку розминку і планку, хоча б на 1−2 хвилини — заряд енергією, робочий настрій і правильна постава вам будуть гарантовані.

3. Крім ранкових ритуалів, дуже важливо зберегти свій розпорядок дня, адаптувавши його до умов роботи з дому.

Ранкова кава, швидкий обід + прогулянка, музика, дзвінки колегам для обговорення деталей роботи, без призначення зустрічей (як було б, якби ви сиділи поруч), та інші важливі для вас моменти.

4. Не перетворюйте свої будні на день бабака.

Ставте собі завдання і цілі на кожен день, ведіть облік виконаної роботи, шукайте те, що так довго хотіли зробити/дізнатися/вивчити, але не доходили руки, і щодня намагайтеся відкрити для себе щось нове або просто наповнити день приємними речами. Подивіться фільм або серіал, на який раніше не вистачало часу, почніть вивчати англійську/італійську/китайську через скайп або займайтеся йогою за допомогою онлайн-застосунків.

5. Брак живого спілкування.

Дуже багатьом не вистачає активності і спілкування. І через це з’являється апатія. Чесно зізнаюся, у століття соціальних мереж і месенджерів відчувати себе самотнім дуже складно: є прекрасна можливість відвідати безліч безкоштовних вебінарів, розвинути професійний діалог і завести нові знайомства.

Ви не одні в цій ситуації. Діліться своїми емоціями і думками щодо цього і побачите, як легше вам стає, і яка кількість людей готова до діалогу і відкритого спілкування.

6. Компенсація активності.

Скільки кроків у середньому ви робили в день, працюючи в офісі? 5−10 тис., у кращому разі. Для тих, у кого є вдома собака, проблем з рухом не повинно бути. 10 тис. — це дві годинні прогулянки з вихованцем.

Для тих, у кого собаки немає, є два шляхи:

• виходьте двічі на день на прогулянку; сформуйте собі мету — у магазин або ж скачайте цікаву книгу і слухайте її, прогулюючись вулицею по годині 2 рази на день;

• заведіть собаку:)

7. Відзначайте свої результати.

Ведіть облік своєї діяльності: скільки завдань зробили, скільки часу витратили на кожне. Це потрібно не тільки для звіту керівництву про виконану роботу, а ще й для вас самих.

Як часто в кінці дуже складного місяці ви намагалися резюмувати, скільки ж важливих, середньоважливих і незначних завдань ви виконали за місяць, але не змогли їх усі відразу згадати? Важливі завдання, звичайно, запам’ятовуються, але середньоважливі і дрібні, які забирають більшість часу, рідко фіксуються.

Вихід із зони комфорту породжує більше інноваційних рішень, аніж робота у сталих умовах. Приймайте нові правила гри, і ви побачите їхні переваги.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X