Якою буде індустрія wealth management через три роки

6 грудня 2019, 17:00

Основні тренди EY Global Wealth Management Research Report — дослідження, в якому взяли участь 2 000 заможних клієнтів з 26 країн

Клієнтські настрої в світі нових технологій та інноваційних бізнес-моделей змінюють специфіку всіх індустрій, включно з wealth management.

Ключові результати дослідження

Відео дня

1. Провайдер повинен знати, що і коли потрібно заможному клієнту.

2. Клієнти звертаються до провайдерів по комплексні та своєчасні рішення, а не по продукти і послуги.

3. Штучний інтелект і персоналізований підхід покращують взаємодію провайдерів з клієнтами.

Згідно з результатами дослідження понад 30% клієнтів у найближчі три роки планують змінити wealth management провайдера. Найбільш заможні клієнти пояснюють це диверсифікацією, а також з огляду на видиму цінність пропозиції. Заможні клієнти користуються послугами в середньому п'яти провайдерів. Ця тенденція збережеться і в найближчі три роки.

Варто відзначити, що керуючі компанії і банки вже перебувають під тиском міленіалів, які вимагають діджиталізації всіх послуг і комунікацій. Діджиталізація і можливість самообслуговування лише сприятимуть швидкій зміні провайдера й інвестиційних активів.

У таблиці 1 наведено рейтинг факторів, які впливають на вибір провайдера.

Бренд, репутація і якість управління активами залишаються головними критеріями при виборі провайдера. Конкуренцію за увагу і лояльність клієнтів виграють організації, що надають персоналізовані рішення швидко і точно, а не пропонують набір диверсифікованих продуктів. Клієнти очікують від провайдера оперативної оцінки ситуації і підготовки довгострокової стратегії розвитку добробуту.

У таблиці 2 наведені причини зміни wealth management провайдера.

Рейтинг розподілився рівномірно, а значить клієнтам важливі всі фактори. При цьому найбільш заможні клієнти частіше за інших бачать цінність в консалтингу і готові за нього платити. Клієнти з меншим рівнем знань у сфері інвестицій більш схильні до зміни провайдера.

Таблиця 3 демонструє поточну ситуацію і переваги клієнтів у найближчі три роки щодо wealth management провайдерів.

Традиційні інститути — банки, керуючі компанії і незалежні фінансові консультанти — залишаться лідерами ринку, однак через три роки досягнуть максимуму можливостей.

Зміна поколінь збільшує роль FinTech-компаній в індустрії wealth management. Сьогодні основний споживач діджитал-рішень — це покоління Х, проте спостерігається зростання використання технологічних рішень і серед представників покоління бебі-бумерів. Міленіали, які до 2025 року складуть 75% працездатного населення планети, і покоління Z будуть користуватися послугами, заснованими на технологічних рішеннях.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Таблиця 4 дає розгорнуте розуміння тенденцій послуг у сфері wealth management на сьогоднішній момент і в перспективі трьох років.

Першу позицію займає планування добробуту. Це обумовлено запитом на комплексне вирішення питань фінансового планування, структурування активів, успадкування, оподаткування, зміни місця проживання і громадянства, а також виходу на пенсію.

Для третьої позиції — навчання фінансової грамотності — виділяється три цільових аудиторії:

1. Жінки. Провідні банки світу, такі як UBS, Barclays, JP Morgan, Julius Baer і інші, запустили ініціативи, спрямовані на поліпшення якості обслуговування і фінансової освіти жінок.

2. Заможні родини. UBS, Citi, Morgan Stanley, Credit Suisse запустили освітні програми для заможних сімей з планування та управління сімейними активами.

3. Спадкоємці. Credit Suisse запустив програму Young Investors Organization для молодих інвесторів і спадкоємців станів. JP Morgan в партнерстві з Tsinghua University розробив дві програми, присвячені підготовці китайських бізнес-лідерів нового покоління. Citi і BNP Paribas запустили програму NextGen Experience — глобальні навчальні заходи для міленіалів і навчальна онлайн-платформа, в якій міститься понад 150 електронних підручників.

Таблиця 5 демонструє переваги клієнтів у каналах комунікацій з wealth management провайдерами в перспективі трьох років.

Запит на цифрову взаємодію зростає. Менеджерам з управління активами вже зараз доводиться балансувати між діджитал-рішеннями і особистим спілкуванням для зміцнення зв'язку з клієнтом.

Сьогодні чверть респондентів віддають перевагу особистій взаємодії. У період змін цей тренд більш очевидний — особисте спілкування популярне серед клієнтів з комплексними запитами і високими ризиками.

Показати ще новини
Радіо НВ
X