Як розвивати бізнес у регіонах по франчайзингу

2 жовтня 2017, 17:17
Бізнес по франшизі – це тренд останніх 5-7 років в Україні. Вже зараз у країні працює понад 350 місцевих та міжнародних франшиз

Активний розвиток франчайзингу у регіонах пов'язаний із тим, що для місцевих підприємців ця модель бізнесу виглядає найбільш безпечною. Адже бренд вже довів свою життєздатність та ефективність на інших ринках, тобто, здатен гарантувати повернення інвестицій.

Відео дня

Найбільш затребуваним в Україні залишається напрямок франчайзингу, пов'язаний із послугами – спорт, краса, освіта, розваги. По-перше, у регіонах зберігається попит на бізнес, який не вимагає гігантських вкладень. По-друге, для підприємців-початківців, які не мають комплексного досвіду у побудові бізнесу, франчайзинг дає таку собі страховку, пропонуючи чіткий бізнес-план та супровід. По-третє, споживачі хочуть довіряти турботу про себе перевіреним компаніям, у яких є відповідна репутація на ринку.

І тут розкривається унікальна перевага франчайзингу для регіонів – він дозволяє створити сильний бренд на невеликій території. А оскільки люди довіряють бренду і віддають перевагу саме таким послугам, питання конкуренції з іншими підприємцями відходить на другий план.

Для успіху у цій справі є дві причини. Перша – всі ми, українці, маємо підприємницьку жилку. Нам важливо відчуття свободи. Ми не дуже любимо бути простими виконавцями і охоче починаємо власну справу.

Друга причина у тому, що за останні 5-10 років докорінно змінилося наше мислення щодо праці. Людям тепер важливо знати, що їхня робота приносить користь і змінює життя оточуючих на краще. Думка про те, що ви допомагаєте іншим, допомагає краще реалізовувати власний потенціал та отримувати більше задоволення від бізнесу.

Якщо ви розмірковуєте про купівлю франшизи, але поки не знаєте яку обрати, то ось кілька рекомендацій:

– Дізнайтеся більше про досвід майстра франчайзі. Вибір франшизи – це довгострокове співробітництво із спільнотою бізнес-партнерів бренду. Тому логічно буде дізнатися, як довго майстер займається розвитком мережі, скільки філій відкрив особисто, які показники у його бізнесу.

– Дізнайтеся, у чому полягає унікальність франшизи – що забезпечує довговічність її бізнес-моделі, які особливості франшизи (маркетинг, робота з клієнтами) є перевагами перед іншими брендами;

– Дізнайтеся докладніше про систему супроводу – чи надає франчайзер допомогу при відкритті клубу, як йдуть справи із навчанням персоналу, в якій формі та в які строки проводиться це навчання;

– Уточніть юридичний бік відносин із франчайзером – які терміни дії франшизи, умови продовження або припинення дії договорів. А також порядок контролю за дотриманням стандартів бренду.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

І звичайно ж, з огляду на велику кількість пропозицій у ніші, бажано звернути увагу на загальний досвід роботи бренду, щоб оцінити його стійкість під час економічних ускладнень, які, на жаль, час від часу трапляються у нашій країні.

Показати ще новини
Радіо NV
X